Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 125 ggr
cannaydia
0

3hanar omplaceras

TRE ILLERPOJKAR SÖKER NYTT HEM

Tre viltfärgade, kastrerade illerpojkar söker nytt hem omgående. De vill helst hamna i samma hem alla tre. Två av dem är duktiga på lådan medan den tredje kan protestera lite ibland. De biter inte specielt utan nafsar lite under lek och kan hända i tårna när de vill ha uppmärksamhet. inga konstigheter. De är alla tre födda 2006. De vill inte bo med andra djur tex hund eller katt för de vill vara säkra på att de får stanna i nya hemmet, de söker alltså ett hem som vet vad det innebär Att skaffa iller och i detta fall 3stycken! För mer info och visa intresse kontakta mig på:
omplacering@illervanner.se (/Malin)

Robinsnel
0

känns som att denna tråd behöver puttas lite då o då så jag tar mig friheten…

skrellet
0

tre stycken samtidigt kan nog bli svårt tyvär. det tog väl ganska lång tid innan dom tre illertjejerna hittade hem har jag för mig?

skrollan
0

Hoppas dte löser sig iaf :)

[tiiia]
0

måste de omplaceras till samma hem allihopa då? kan nog vara svårt att hitta ett hem som det inte redan finns illrar i som har erfarenhet av iller och har plats för 3 illrar. :)

Robinsnel
0

putt

AlbaStiffler
0

Cannaydia brukar (vad jag minns) inte läsa på forumet så ofta. Vill ni ha snabbare svar, så maila henne!

cannaydia
0

#2 ja det tog tid för dem, men omplacering får lov att ta tid i väntan på att det rätta hemmet dyker upp.

Det är ägarna som önskar att de hamnar tillsammans så -ja, först och främst tillsammans men är man intresserad av en av dem får man självklart höra av sig ändå.

#6 jupp, är inte inne hejvilt så ofta men komm för att kolla till annonsen, brukar bli frågor där på något underligt vis…Är man intresserad av en eller av alla tre så kontakta mej på omplacering@illervanner.se Tack! /Malin

Illercafe
0

Puttar lite……

Madde
0

Hoppas att du hittar ett hem till alla 3 hanarna.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

LeeLoo
0

puttar & håller tummarna att det löser sig med att hitta ett bra hem till gossarna!

cannaydia
0

Ja nu i valptider är det tufft med omplaceringar. Men tidsnog så dyker rätt hem upp *helt övertygad*

tålamod och *puttar*Glad

Illercafe
0

Då puttar jag lite till =0)

Soffi
0

puttar

LeeLoo
0

putt

cannaydia
0

*putt*

AlbaStiffler
0

*putt*

Faxlin
0

Puttar upp igen.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Sara
0

putt

Sara

LeeLoo
0

upp med tråden *putt*

cannaydia
0

*putt*

LeeLoo
0

puttar

Soffi
0

putt

cannaydia
0

*putt*

Soffi
0

putt

NoraDede
0

PUTT då för fasen. =)

skrollan
0

Puttar på bara ;D

Faxlin
0

Jag har blivit smittad, så jag puttar jag med :-)

Audiatur et altera pars

cannaydia
0

tack för alla puttar, grabbarna har till 99% hittat sig ett gemensamt hem alla 3. Nu håller vi bara tummarna att allt säger klick mellan samtliga parter.

Madde
0

åh vad skönt. Då håller ja båda tummarna att de går bra. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

HannaM
0

vad skönt, det kan inte var adet lättaste att hitta ett hem till ter omplaceringar tillsamamns

skrollan
0

håller jag tummar och tår för killarna :D

skrollan
0

putt

cannaydia
0

Annonsen blev aktuell igen pga en oväntad händelse så den intresserade kunde ej ta dem. Grabbarna finns ännu kvar och kan tänkas delas på en och en. Intresserad? maila omplacering@illervanner.se (Malin)

babsan
0

*puttar*

AlbaStiffler
0

*putt*

skrollan
0

puttar

Norrskenets
0

hur går det för grabbarna?

AlbaStiffler
0

*puttar jag med*

cannaydia
0

Grabbarna finns kvar, alla 3.

bnoffan
0

´PUTT!

Norrskenets
0

putt putt putt från mig, Saga och Saffi

cannaydia
0

Två grabbar kvar *startar en ny tråd*

Faxlin
0

Vill du att jag låser den här så de kan rikta in sig på den nya tråden istället?

Audiatur et altera pars