Iller iFokus

Iller

Etikettlänkar
Läst 701 ggr
Liten
0

En "StinkFri"iller?..=)

Slutar aldrig förvånas över vad man hittar på nätet.. Undrar hur dom tänkt att man ska få "DenPerfektaIllern"? Tycker mina e perfekta som dom e..=) & dom e INTE alls samspelta när dom går i koppel,dom mysskunkar,dom kan bita till när d busas för häftigt,& dom e inte speciellt duktiga på att göra trick,& får dom för sig att lådan har en ovanligt hög kant just i d trötta ögonblicket så e d väll ok att göra sina behov utanför brevid?.;)

http://www.amazingferretsecrets.com/?hop=newinfo

sarae
0

jag hoppas verkliigen att den sidan e ett "skämt" oc hatt när du väl reggar dig får du råd om att köpa en gose iller.

Norrskenets
0

är det något skämt?eller vad är det här?

Liten
0

ja har ingen aning om vad d är.. Misstänkte från början att d va ett skämt ja med..=) Men d e juh en engelsksida..så .. (nån kanske vill regga sig & kolla vad d e?..=) Ja hoppar gärna..=) )Tyckte den va kul bara..=) Man får juh så mycke "Konstiga" råd om hur man ska sköta en iller..& här e d väll 100 tips till..

Liten
0

#1# Tycker mina e perfekta som dom e..=) ..som ja skrev…

sarae
0

#4 nej jag menade inte at du skulle vilja regga dig eller att du inte va nöjd med dina pälsar ;) jag menade Du som i varje enskild person…lite klumpigt uttryckt bara ;)

Norrskenets
0

#3 ja men regga dig så kan du berätta va det är=)

Liten
0

Ah..=) Tog d som att d va riktat mot Mig..=) Solly!..=) Kollade upp vad d kunde va för nått.. & hitta d här..=)

http://listserv.cuny.edu/Scripts/wa.exe?A2=ind0609&L=ferret-search&P=13402 

(Tyckte dock att d va liite roligt med tanke på vad folk tycker & tänker om illrar som husdjur,sånna som inte har en aning om vad d är djur,inte ens sett på bild.Men råd till oss som äger dom har dom! =) ..finns säkert massa folk som blitt intresserade när d står att dom blir LuktFria,BitFria,mm,mm..)

VeronicaKahlbäck
0

Still seem like it isn't worth it? Consider the following points:

• You could spend too much money on a ferret
  • You could get an unhealthy ferret that dies an early death
  • An untrained ferret can ruin your carpet, furniture, and cabinets
  • An untrained ferret could innocently steal your jewelry, keys, money, etc
  • An untrained ferret could bite you, your family, or your guests

And you can have the ultimate answers to these problems for only $47

vet inte om man får kopiera rakt över? men herre gud vilken BS

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

VeronicaKahlbäck
0

det roligaste/sorgligaste jag vet är att läsa annonser där det står typ:

hej jag vill ha en beige illerkille. han får aldrig ha bitit någon.
han måste vara 100% rumsren. den får inte var utanför min kommun. jag vill hellst inte betala mer än 200 kr..

kanske lite överdrivet men många låter så, förstår inte varför man ville skaffa sej ett lite mer komplicerat djur när den ska vara perfekt. vad händer med den här killen när han naffsar en gång? vidare till nästa hem…

nej för mej ligger charmen i just deras lite o slipade betende!

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Liten
0
  • An untrained ferret could innocently steal your jewelry, keys, money, etc  

Nån som vart med om detta?.=) .. Kanske man ska låta bli att "träna" dom (eftersom dom nu gör sånt naturligt) & åka på turne? =) Oskyldig

sarae
0

har redan en iller med sånna färdigheter ;) molle har stulit både plånböcker å mobiler av kompisar   *visslar*

Faxlin
0

hmm, Kiara lyckades varje morgon lägga en "guld" tia vid sin liggplats. Så jag vet inte vart de kom ifrån. Men man kan snacka om en iller som fixade sina egna pengar till leksaker i alla fall.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Liten
0

#12,13# hahahaha..=) Ja e d snöre på mobilerna så e d poppis här hemma med..=) plånkisar e d bara min som försvunnit. Änså länge..=)

skrollan
0

men jag då som inte kan engelska, vad står det?