Iller iFokus

Iller

Etiketterleksakersovställenburarrum
Läst 672 ggr
[ThatsDeepßro]
2013-12-02 18:30
1

Ullared>iller

Hej!

Tänkte åka med min familj till Ullared den 20:nde denna månaden, då jag inte är ett fan av detta ställe tänkte jag kolla upp om ni har något att tipsa om som man kan köpa i illerväg, detta är ju ett bra tillfälle att plocka på sig massor av saker till sina illrar eller kommande illrar. 

Sen är jag ganska nyfiken, tror ni det finns kvalitets katt mat (torrfoder) att köpa där för en billigare peng än i resterande affärer?

Mvh

JossanH
2013-12-02 20:57
1

Det du kan köpa på dig där är godis av torkat kött. Dom har ganska mycket sådant. Även mysiga sovpåsar och bäddar. Torrfoder tror jag inte dom har något vettigt.

Sajtvärd på Iller.ifokus

Zmellda
2013-12-02 20:58
1

Du kan nog glömma att hitta ett högkvalitativt foder på Ullared… Illrar måste ju ha väldigt  bra foder med högt proteininnehåll. Däremot finns lite puffar och så men inte så jätte mycket. Köpte ingenting när jag var där i illerväg. Däremot massa hästgrejer kom med hem. Bästa regntäcket jag haft! Helt torr häst trotts att det var tunt! 249 kr! Som sagt finns lite puffar, transportburar, matskålar och så men inte så mkt som jag hade hoppats på

[ThatsDeepßro]
2013-12-02 21:25
1

#1 För en gångs skull får det bli godis till någon annan än mig själv då haha! Min tanke är precis som din, att försöka hitta sovpåsar/bäddar men även leksaker.

#2 Tänkte det också angående foder men ville i alla fall kolla upp det. Bör ju finnas så oändligt mycket mer att hitta även om du inte hittade så mycket som du hade hoppats på, eller är det verkligen så ont om saker där som passar illrar? Bör det inte finnas katt/hund/fågel avdelning eller dylikt, samt med lite fantasi på plats och rätt material på sakerna bör man väl ändå hitta en del. Men ja, du kanske har rätt!

JossanH
2013-12-02 21:40
6

Dom har iaf haft en grå sovpåse med ludd på insidan som är kanon! Tappar inte färg och form oavsett hur ofta man tvättar. Ett annat tips är att köpa billiga örngott till prydnadskuddar och sätta fast hakar i hörnen så har man en smidig hängmatta :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

TottsiGirl
2013-12-03 07:55
1

Säger som dem andra, handlar torkat kött i olika former som godis och ibland någon leksak. Men i foderväg har dom inget intressant tyvärr.

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

[ThatsDeepßro]
2013-12-03 17:17
1

#4 Jaså. Får se om jag lyckas hitta det då, låter riktigt bra!

#5 Aj aj kapten!