Iller iFokus

Iller

Etikettmedlemmars-illrar
Läst 1299 ggr
sezierra
0

Super Nova

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ok här kommer lite bilder på mitt lilla Busdjur! Jag har ju inte blivit färdig att visa upp min älskling! Så jag kommer slänga upp lite bilder allt efter som jag får dem fixade så de inte är för stora :)

Hon älskar att sova i sin glasslåda och är mycket noga med hur man ska bädda den!

sezierra
0

Nova sover

sezierra
0

Nova visar hur hon vill ha sitt rum fixat…

sezierra
0

Fröken fick en ny boll idag…

sezierra
0

den var kul tills man hittade något roligare…

sezierra
0

som mina fötter…eller illersovsäckarna jag brukar ha på mig…(laddor/tofflor, kalla dem vad ni vill :)

UlrikaD
0

Hon är supersöt!! En varning bara, när jag ser att du har halsband på henne. Det är jättelätt för en liten valp att fastna nånstans när hon hoppar. Det kan sluta illa ifall man har otur. Man vill ju inte gärna ha en hängd iller….Fundersam

Faxlin
0

Ohh, hon är så söt. Men i en glasslåda, det var det sötaste jag sett på länge. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Neeevis
0

nej du ska ju låta din illervalp heta poppa så döper jag min till poppe :D haha

sezierra
0

# 6 Hon har den mest för att hon lättare ska acceptera selen… men jag kan ta av det..fast hon är ganska duktig på att hålla sig i skinnet :) Men inga onödiga risker här inte! *Överbeskyddande eller nått* ;)

sezierra
0

#7 då ska du se när hon sitter i min luva och sticker nosen i örat på mig så jag skrattar…sen snuttar hon på örat…men aldrig hårt…hon vet hur hon ska göra mig glad! :)

Faxlin
0

Ohh vilken sötsvans du har.

Audiatur et altera pars

sezierra
0

Har en speciell "illertröja" som hon vet att när jag har den på då får hon sitta i luvan och det tycker hon så mycket om :)

sezierra
0

Upptäckte nu att hon har börjat oatt hoppa och klätra… och jag som inte har rummet helt klart ännu *Panik* Snart är hon väl uppe i sängen hos mig och ska sova :)

sezierra
0

putt

Neeevis
0

haha sezierra bli inte förvånad om hon gör det, redan efter två dar kom hennes bror på hur kan skulle ta sig upp i min säng och imorse vaknade jag av att han slicka på mina fötter =') haha

sezierra
0

Så här kan man också sova i en glasslåda, som ett U och magen i vädret. Ursöt! :)

Marina
0

Hon får alltså seriöst plats i en glasslåda Förvånad det var det sötaste!!

Jag skulle få knyckla ihop Musimon för o få ner honom i en glasslåda..han börjar bli väldigt stor.

sezierra
0

Hon har fått en lite störe kakburk men den dissar hon för hon ska alltid sova i sin glasslåda. Jag gav den till henne mer som kul grej.. och hade då inga planer på att hon skulle hoppa över bäck och sten för att få sova i den… Men ibland blir hon arg och då flyger den både kors och tvärs. Jag undrar hur det kommer bli när hon växt på sig lite? :S

Faxlin
0

haha, det där med glasslådan har jag fortfarande svårt att ssvälja. Att hon får så bra plats i den. det är sååå sött.

Audiatur et altera pars

sezierra
0

Nova får plats i allt kan jag tala om :)

Jag börjar fundera på om hon är som katten på mitt förra ställe, han tryckte ner sig i allt och var jätte lycklig när det gick…han tog riset när han försökte få plats i ett bestickfack för teskedar (det är en fullvuxen katt som tror han är unge fortfarande) han trodd han fick plats och då var hn nöjd :)

skrollan
0

åhh, söntos :D

sezierra
0

Gillar den här bilden, den är tagen när hon springer. Kanske lite suddig men ändå :)

sezierra
0

Den här gillar jag också…börjar få kläm på kameran och Nova var med på noterna! ^^

sofie
0

Vilka fina bilder :) Har du köpt ny kamera nu?

sezierra
0

Mmm…fick en 400D, haft den en halv dag och redan fylt 2 gig med bilder. Jag kan knapt fatta att jag äntligen äger den…fast det var en 20D som jag igentligen ville ha men den har utgått sedan länge, tyvärr.

skrollan
0

ännu mera fina bilder ;)

babsan
0

guu, va söt hon är =)

Norrskenets
0

bilden #22 var inte så suddig kanske bara bakgrunden men inte illern=) så jag tycker det vart en super bildSkrattande

sezierra
0

om #22 När jag tog dem hade jag haft kameran i kanske två timmar och använt den i en halv… så jag har lite överseende med kvalitén men snart så får jag nog kläm på den :) Och jag tycker den ser så härlig ut eftersom den är tagen när hon har två ben i luften. Och det kommer nog fler bilder snart. Ska ut med henne nu och kameran hänger nog med. :)

Norrskenets
0

#29 ja gör det=) själv har man inte nån direkt lust att gå ut nu då det regnar här*suck* men hoppas det blir bra bilder=)

sarae
0

#23 var ju helt underbar! gud vilken skönhet!

sezierra
0

Lite "Hitta illern" ^^

Tycker om den här bilden, hon ser så söt ut…och nöjd (eller kanske skamsen?), ni ska bara veta hur mycket hon grävt under den!

sezierra
0

Nova busar, har precis varit och sprätt ut allt i min väska.

Malin-A
0

så himla söta bilder =)

sezierra
0

#34 Tack :) Kommer fler snart… tar bara sån tid att överför allt från en dator till en annan, tyvärr.

Bilden: Närbild på Nova i gräset. Även om gräset döljer henne en del och det där irriterande strået framför ögat (önskar bort) så känns den trots allt bra, den är lite udda…estetisk som killen hade sagt. ^^
Och Ja, jag stör mig lite på grässtrået framför ögat…men jag kan inte göra så mycket åt det, tyvärr.

sezierra
0

Nova…

skrollan
0

vilka fina bider!

sezierra
0

Nova fick träffa Jonjon idag vilket gick bättre än jag vågat hoppas på. De bara luktade lite gran på varandra för att sen börja tvätta varandra. Det var så gulligt att se och jag är glad att det fungerade så bra. De kommer få träffas fler gånger och jag hoppas Jonjon håller i alla fall några år till. Han är en riktigt mysig iller.

sezierra
0

Här kommer ännu en på Nova och Jonjon. Nova är den mörka för de som inte känner till henne Glad

Faxlin
0

Vad fina de var ihop.

Audiatur et altera pars

sezierra
0

Visst är de och de trivdes ihop på ett ögonblick… jag ska låta dem vara ihop så mycket jag bara får möjlighet till… det är kul att hon får en kompis som pratar hennes språk, även om han inte är någon ungdom längre.

skrollan
0

mycket fina kort du får, jag vill också :)

sezierra
0

#42 Tackar :)

Bild: Här är vi vid havet :)

sezierra
0

Nova fick rida lite. Jag står preci brevid henne men håller mig ur bilden. Det blev så mycket finare utan mig ^^

Norrskenets
0

va fina bilder=) ursöt Nova ärSkrattande

sezierra
0

Visst är hon <3

Norrskenets
0

huga vilken söt bild, ser ut som en liten tvättbjörn=)

sezierra
0

Fast ibland är hon mer grävling ^^

AlbaStiffler
0

Finfina bilder! :-D Vilken sötis

skrollan
0

du får det så bgra på kort måste jag säga!

Norrskenets
0

#48 haha samma här, Saga älskar att gräva i sand och jord och ibland en mossdykare heheRäcka ut tungan

skrollan
0

fin bild :)

Norrskenets
0

japp, sen fick matte så diskret som möjligt trycka tilbax mossan medans Saga va upptagen med nästa mossfläck hehe