Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 2969 ggr
lisamariekarlsson
3

Omplacering av illervalp akut

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej jag har en illervalp till salu dock har jag fått nytt jobb nu så hinner inte ge henne den träningen hon kräver , hon går på lådan hyffsat bra, lite blyg för människor men har aldrig bitit mig förutom i toffel. Men på den tiden hon har varit hos mig har hon gjort stora framsteg, hon kommer fram och är nyfiken och jag matar henne från handen. När man ska ta upp henne är hon rädd och osäker, men när man har henne i famnen kan du klia henne så somnar hon . Hon är 4 månader gammal, pastell lite kola färgad med väldigt fin mask. Nyklippta klor och undersökt helt klockrent , du får med transportbur , leksaker , mat, 10 lådor. Hennes namn är cola och jag vill att hon kommer till ett hem där hon får mer tid för det är det hon kräver! Jag bor i Linköping men har inga problem och möta upp om du åker långt!

Grodan
0

Jättefin tjej!

Det blir nog inget problem att hitta intressenter till henne. Jag skulle vilja ge något råd så att du hittar ett 4ever och varaktigt hem, så hon slipper flytta runt mer, men vet inte riktigt vad det skulle vara. Håller en tumme för henne.❤️

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

lisamariekarlsson
0

Tack! Hon är jättefin och får några goda skratt när jag kollar på henne. Klumpig och nyfiken går oftast inte bra ihop, haha ;) Skulle vilja att något har tiden att lägga ner på henne när hon är valp för att bli en himla mysig iller, som hon är påväg att bli! ❤️

FerretCrow
1

Eftersom hon är så ung så kan säkert uppfödare ta tillbaka henne.

sarajj
0

Hei. Jeg tar henne gjerne. Har en iller på 3,5 år fra før av. send meg gjerne mail på sara.johannesen@gmail.com

LillLinda92
0

du har fått ett mejl av mej :D

Bodinsson94
0

Har svarat på ditt mejl så nu har du två! :) Med vänlig hälsning!

[Miedl-Ohlsson]
1

Mysigaste Cola ! <3

lisamariekarlsson
0

Cola finns kvar vid intresse, jag gör ett inlägg här när hon är såld :)

lisamariekarlsson
1

Favorit filten!

lisamariekarlsson
0

.

lisamariekarlsson
0

.

Tessan79
0

hej 

vad vill du ha för hon?

Ha en bra dag och hoppas på ett svar

lisamariekarlsson
0

PM tack

Tessan79
0

skickat 🙂

Ha en bra dag och hoppas på ett svar

becka89
0

Pm skickat

lisamariekarlsson
4

Cola fick ett nytt hem idag där jag tror hon får det jätte bra, det har varit en del letande men hittade ett hem där hon kommer få kärlek och all tid hon behöver för att bli en bra och mysig iller! Saknar henne som tusan, ganska tyst här nu.. Ganska tungt farväl att ta!

Madde
0

Låser tråden då Cola har fått ett nytt hem. 

Mvh Madde // Medarbetare

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Inlägget är låst för nya kommentarer