jätte fin bild vart det=)
Tack, blev själv imponerad över att hästarna bara vågade vara nära henne, men "ridhästen" rörde inte en fena ens när Nova kastade sig mot honom i ren nyfikenhet och körde upp huvudet i hans ena näsborre… Underbar häst…fast jag hade närverna på helspänn.
mycket fin bild men jag skulle aldrig våga göra något sånt där=/
Tjaa.. om hästen acepterar att få en iller upp i nosen så…och när hon gjorde det då fick Jag hjärtat i halsgropen och trodde de skulle bli helt galna men han stog bara kvar och inhalerade iller…han är skum men älskad.
Varför skulle du inte våga det? inte jag heller nu när hjärnsellerna återvänt, fast samtidigt så har jag en lite udda rellation till de här hästarna. De är mycket speciella och jag antar jag har en lite udda rellation till just dem…de är som små knähundar. Jag håller hårt i henne fast jag står på andra sidan hästen och är bortklipt…men hästen var förvånansvärt lugn…men jag kan tillägga att han är ganska speciell. Jag är imponerad av den där underbara hästen (han såg ut att uppskatta frökens klor snarare).
ja om man känner hästen är det ju kanske en annan sak. och sen höll du ju i honom oxå så då kanske jag skulle våga =)
Den här typen av "mobbing" får jag utstå av hästarna om jag inte låter dem vara med… När bilden togs försökte jag fortfarande hålla sär hästarna och Nova…men det höll inte för de är som de är…både hästar och iller. Jag hade snygga klösmärken efteråt från hennes försök att komma åt och undersöka hästarna och Valle här han höll nära nog på att äta upp mig han med ^^
Sån behandlig som jag får utstå så! :)
Tänker själva en iller i hästformat fast utan klor och huggtänder men som käkar gräs och går att rida på. Då har ni nära nog Valle ^^
haha ja men det blir ju fina kort iaf=)

Fina bilder. Kan ju då nämna att mina illrar leker med pitbullarna som bor på gården. De är hur gosiga som helst med dem. Däremot har vi en foxterrier som gärna skulle ta sig en munsbit när jag kommer.

Mina illrar har hälsat både på kor och hästar. Alla är lika nyfikna och korna och hästarna brukar sniffa och frusta en hel del, men gör inga farliga utfall… :-) Men lite försiktig ska man nog va.
Vad coolt , jag skulle aldrig själv vara nära en häst :D