Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 2193 ggr
RobinF
0

Albinotjej omplaceras

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lägger ut ett nytt inlägg om Leija som skulle flytta tillbaka till akuthemmet, men pga avståndet och problem med transporten dit väljer jag att försöka hitta ett permanent hem till henne pga att det är ohållbart att ha henne hos mig tillsvidare. 

Leija är en omplaceringsiller(albino med lite crémefärgad svans) som jag fick från ett akuthem i början på Juli. Hon uppskattas vara 2½-3½ år och är väldigt social, snäll och hittar inte på några bus. Hon vill vara med hela tiden och sover gärna i knät. 

Hon gillar inte andra illrar så jag ser gärna att hon blir en ensamiller där du/ni kan ge henne all uppmärksamhet. Hon äter inte rått kött men gillar kattgodis och vetegroddsolja, äggula kan gå ner ibland. 

Väldigt dålig på lådan hemma hos mig (förmodligen för att hon inte gillar min andra iller och markerar) men med en del jobb kan man säkert få henne rumsren-ish.

Vid frågor skriv här eller ring/smsa 073 93 50 262

MVH robin

That's a cat...Not a horse.

RobinF
0

Hon finns söder om sthlm

Ceciliaolucifer
3

Den här lilla tjejen omplaceras via mig och kontrakt skrivs med mig. Det är otroligt viktigt för mig att prata med det nya hemmet. Leija är en iller med mycket speciell bakgrund som förtjänar ett kärleksfullt hem en gång för alla.

RobinF
1

Alla som har träffat henne faller pladask och det är riktigt tråkigt att jag inte kan ha kvar henne

Grodan
0

Synd att hon inte gillar andra illrar

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

RobinF
0

Hade hon gillat min Nellie så hade hon stannat, såklart finns det säkert någon annan iller som hon skulle funka med, men det är en stor chansning

RobinF
1

Lite mer bilder

RobinF
1

.

RobinF
0

.

RobinF
1

.

RobinF
1

Första och sista gången hon lät min andra iller vara i närheten utan bråk, dom va jättetrötta efter 1 timmes kvällspromenad

Grodan
0

#10 Det var så jag gjorde för att få mina pojkar att lära känna varandra och avleda lite. Idag är de nästan helt sams.

Det var en illerhona, ung, här på besök för ett tag sedan och bägge killarna gillade henne mkt…

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

RobinF
1

Jag har försökt få ihop dem sen Juli och det blir bara värre tyvärr :/

Lunde
0

Har hon fått nytt hem?

RobinF
0

Inte ännu, men det finns flera intressenter , om allt går bra så har hon ett nytt hem till veckan som kommer, kan meddela dig lite senare i veckan så du vet :)

magganhm
0

Synd att det är så långt bort.. Annars skulle jag ha kunna tänka mig att ta över henne.

ekarismaa
0

Gud vad fin hon är!!

RobinF
0

Visst är hon, och ännu finare i verkligheten :)

Nussen
0

Jag instämmer en helt underbar tjej ❤️

ViolaM94
1

Har hon fått ett nytt hem nu?:)

RobinF
0

Hon är kvar hos mig :) Ni som är intresserade är välkomna att höra av er

mvh Robin och Leija

FerretCrow
0

tråkigt att det eventuella hemmet inte fungerade, håller tummarna för tösen

RobinF
2

Har varit en del människor på besök och dom flesta har fallit för henne, tyvärr har det varit en del saker som inte klaffade med det övriga bara, men hon e supermysig och kan tillägga att hon är delvis hundvan-och kattvan :) Är ni sugna på fler bilder så ska jag försöka leta fram digitalkameran å ta lite bättre bilder :)

RobinF
2

Nu har Leija flyttat, håll tummarna för det nya hemmet :)

Tråden kan låsas, tack för alla som hörde av sig och för alla involverade

FerretCrow
1

vad skoj att höra. Håller tummarna för tösen =)

Inlägget är låst för nya kommentarer