Ny här
Hallå alla!
Jag hittade denna underbara sida häromdagen, och då väcktes mitt sug efter iller till liv igen!
Igår kom jag på att det är 10 år sen jag började läsa på om illrar, vid det här laget har jag nog läst och tittat på det mesta. Varit och klämt och känns på många lurviga korvar, men ännu har jag inte en egen :( Numera ska även sambon och våra tre hundar övertygas :)
Nåväl, ska bli roligt att följa era diskussioner och se om man kan lära känna lite nytt folk.
Välkommen hit! Hoppas du lyckas övertyga resten av familjen om en alldeles egen liten päls ;)
Mvh Sarae, medarbetare

Välkommen hit. Den där biten att övertyga sambon och vovvarna vet jag av erfarenhet kan vara klurigt. Men med rätt portion envishet och list brukar det gå :-)
Hoppas du kommer trivas här inne. Och är det något du funderar om eller bara har frågor kan du alltid ta kontakt.
Mvh ÅsaF sajtvärd
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
välkommen hit =)
Mvh. Malin Medarbetare..

Välkommen hit=) Hoppas du ska trivas

Varmt välkommen :) hoppas att du ska trivas här inne..
Camilla med 7 terrorister :)
Välkommen!! 
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Välkommen Välkommen!! Hoppas att du kommer tycka denna sida är lika givande som oss alla andra.
Här kan man få mer info om en iller än hos en veterinär har jag märkt =)
Carro med L-illrarna

Välkommen och lycka till med övertalandet! 

Åh, vad vänlig atmonsfär det är härinne! Underbart :)
Tack, tack. Idag kör jag "Åh, det är så synd om mig och du är så elak som inte låter mig få det jag vill ha mest av allt, men jaja, ingen iller, inga barn"- taktiken :)

Ingen iller ingen sex taktiken funkade hos mig :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Haha :) ja, den får jag prova, då blir det nog en iller fort :)
Välkommen hit. Hoppas du ska trivas här. =)))
Mvh Madde / Medarbetare
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Ja, välkommen :) Hoppas du lyckas övertala sambon snart!

Välkommen! Alltid roligt med nya illerfantaster att lära sig mer utav :)

Jo, men Sarae gör sitt bästa för att skrämma skiten ur mig ang. mitt inlägg "iller+blommor?" :)
#15..återigen: gör jag? *visslar oskyldigt å fladdrar med ögonfransarna*

Hehehe *jagar med svetslåga* :)
*ropar på mamma å kutar som en galning!!*

*lommar iväg efter mer glass* Suck, denna hjärtesorg. *Glor på hundarna* Jaja, ni duger väl *snyft*

Välkommen hit!
Har du hittat hit och blivit medlem så är du fast ;)
Mvh CeciliaoLucifer Medarbetare!

Vill också önska dig välkommen in hit, men jag vill samtidigt ge dig en varning. Allt som sägs här, är inte automatiskt sanningar.
Så snälla sortera inläggen efter ditt eget sunda förnuft. Lita på din magkänsla så blir det bäst. Det går lätt hysteri på denna sajten.
Känn efter vad som känns bäst för dig och sen strunta i alla besserwissrar som inbillar sig att det är nödvändigt att utfodra sina illrar med Rått-foster eller nyfödda frysta musbabisar.
Sortera informationen helt enkelt och gör som ni trivs med.
Vovvarna lär få det kul ett tag , men de lär sätta en valp på plats så du slipper nog en del av den tuffa fostran , för det tror jag att vovvarna klarar själv.
Tror att du inom kort blir en cool Illerägare.
Lycka till Kram.

wow vilken fin hona. Ja det skulle se kul ut om hon och en iller bestämma i hela hushållet. =)
Hejsan & välkommern. Jag är oxå ny här & blev medlem för att få råd om jag kan ha en iller & råd om den i allmänhet.

Välkommen Rafflan :)
välkommen =D

Välkommna båda två=) bara en liten fråga som inte har med tråden att göra *ursäkta*.
Vilka är Medarbetare här?
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
Jag (sarae), Madde, Cecilialucifer, malin.a
bra fråga veronica, jag tänkte precis ställa samma :)
haha, men det är bra åsa, då vet alla ;)
nej, det är klatr ;) hehe