Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 4386 ggr
Nettan
0

OT - Vänner!!

Jag har hittat en alldeles underbar vän.
Hon är knäpp i hela huvudet. Hon är rolig, trevlig och omtänksam.

Jag har mått dåligt ett tag och haft många panikattacker.
När dessa bröt ut så kom den här vännen och gav mig en möjlighet att vila upp mig.
Vi tog vårat pick och pack och åkte ut på hennes systers sommarställe. Vi två, ensamma, utan karlar och barn.
Det har varit helt underbart. Vi har ätit när vi varit hungriga, vi har löst korsord i varsin del av soffan. Vi har skrattat så mycket att magmusklerna värker.

Det har visat sig att den här vännen är en kopia av mig, eller jag av henne. Vi har börjat fundera på ifall det inte är så att vi är bortadopterade syskon/tvillingar.

Tänk er att få tillbringa 6 dagar så här. Sova när man är trött, äta när man är hungrig. Inga måsten alls. Inga skyldigheter och inga krav.
Jag önskar att alla stressade och pressade människor får den här möjligheten.
Jag önskar att ni alla har en sådan vän i era liv.

Tack Kerran för en underbar vecka. Mitt frieri till dig står kvar.

UlrikaD
0

Låter underbart! Vad skönt att ni hittade varandra då.

[Falo]
0

Jag är faktiskt lite orolig för dig. Du var konstig redan innan du började umgås med KerranSkrattande

JossanH
0

åååh, vad underbart nettan! har haft allvarliga funderingar om jag har några vänner alls kvar men så kommer dom hem en efter en och en och annan ny vänskap har jag funnit också!

kan säga att jag förstår precis hur du känner. När jag var i katastrofområdet roskilde så kände jag just precis så- inga måsten- bara leva! Det är en underbar känsla… precis som det är att känna att man har folk runt sig som faktiskt bryr sig.. jag har en sån emoflicka här inne faktiskt! En ny vän som är alldeles underbar! :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

emoflickan
0

Jossan min gulleflicka som lyser upp varje dag! Tack för allt, vad är man utan sina vänner!? PUSS!

sofie
0

Vad härligt att läsa Nettan Glad

KerstinL
0

Du är bara för underbar!!! Tack för en helt makalös vecka, vi bokar in en vecka nästa sommar oxå va??!! Jag har letat länge efter nån som är lika knäpp som mig, och nu har vi funnit varandra.. ; )  Vi gifter oss när ungarna flugit ur boet va, då kan vi sitta hela dagarna i våran soffa och lösa korsord och f..a.

Valparna ligger här hemma och piiiper, Neeettan, Neeettan!! Dom saknar dig redan…  Kyss

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

Nettan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Oj allihopa, jag glömde visst berätta att jag hade sex dagar fulla med illervalpsmys. Kerran hade med sig Suzuki och valparna. De var 3½ vecka gamla. De hade inte öppnat ögonen ännu men illerfasonerna finns ändå. När man killade bebisarna på magen så viftade de med en öppenmun. De busbet jättegärna. De pussades också gärna rakt på munnen. Jag har skaffat mig många timmars illerbebis-vana.

Här kommer lite bilder att dregla på.   ;)

Nettan
0

Ännu en gullig nos.

Nettan
0

Varning utfärdad !!  Får någon föras till sjukhus efter det här så är det inte mitt fel.

Faxlin
0

Bra Nettan, fresta sarae. Hon behöver det. hihi

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

sarae
0

SLUUUUUUUUUUUUTA nu får ni ge er!

Nettan
0

Mohahahahahaha.. jag har 140 bilder ifrån den här veckan. Makten är min.. mohahahaha

Faxlin
0

Fortsätt Nettan, fortsätt. hihi

Audiatur et altera pars

skrellet
0

åååååh. vilka sötnosar!

sarae
0

nu kommer jag att logga ut från både msn å iller iFokus. ni kommer ite kunna få tag på mig på MINST 2 månader.

Marina
0

Men jösses vad söta!!!!

Norrskenets
0

Huuga sikka mystrollSkrattande

Nettan
0

Saaaaraa.. bara för dig…  ;)

Veronica
0

Kan nämna att jag också har lite valp bilder….knäppta idag! Ska bara ta ur dem ur kameran så kommer de upp =) Dom är ju såååå söööta!

Amor vincit omnia

sarae
0

nä nu får ni alla ta å ge er! detta kommer inte sluta väl!

Veronica
0

Men sara….vi måste ju få visa hur söta dom är! *asg* du får väl blunda!

Amor vincit omnia

Nettan
0

tss, hon kan inte blunda för bilderna. Kerran sitter och terrar henne med bilder på msn. Jag terrar Sarae med bilder här. Snart gör du också det Veronica. Hon är inträngd i ett hörn  ;)

UlrikaD
0

Men herregud vad vackra de är!!!!! Dregel. Kyss

UlrikaD
0

P.S Jag vill också pussa på valpisar…. jag har aldrig träffat så små bebisar någon gång.

Veronica
0

#22 Snart kommer mina bilder =)

#24 Kan säga att de är MYCKET pussvänliga =) Mjuk och varm päls att trycka in näsan i =)

Amor vincit omnia

sarae
0

Jag ser inget, jag hör inget å jag vill absolut inte veta något!

KerstinL
0

# 24 synd att du bor så långt bort, annars hade du ju kunnat komma hit och pussa lite på dom… Flört

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

UlrikaD
0

Hmm

skrollan
0

sluta nettan. nu är du taskig ;)

Petra_
0

Gud så söta, vill bara nosa på dom :)

sarae
0

#30 säg som det är: du vill bara äta upp dem! :P

Petra_
0

Haha, nä, får så äckliga pälsbollar i halsen då ju :)

sarae
0

#32 men du kan ju alltid hosta upp hårbollen när du kommer hem..å vips har du fått dig en egen päls! tror inte kerren skulle märka om en saknas

Faxlin
0

#33: Smart tös. Mycket smart.

Audiatur et altera pars

Petra_
0

Haha :) iochförsig sant :) kruxet är ju att hålla den lilla från att kvävas i matstrupen :)

sarae
0
Petra_
0

kul syn :) finns dom i valpstorlek? :) Hur ska man förklara det för henne när hon ser att man håller på att svälja en av hennes valpar iförd snorkel? :)

AlbaStiffler
0

Gött du, lät som en lajbans relaxvecka. Skulle alla behöva ibland…