Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 620 ggr
Strumpan
0

illerhane säljes

sarae
0
Xannadu
0

Är det någon som kan svara på hur han är?

sarae
0

jag har träffat hoom å då ´var han super mysig. rikki här på forumet har lurvas som e hans son…helt underbar! även hon har träffat honom

Xannadu
0

Okej kanske ska ta kontakt med dom. Är nämligen på jakt efter iller igen.

Vet du nått om hans linje?

sarae
0

prata med rikki eller madde som har benjamin

skrollan
0

åhh. skrutten då

Linus-K
0

verkar som någon redan tagit honom, annonsen verkar väck. bra att det går fort =)

Xannadu
0

Ingen anign jag har varit i kontakt med hon som sålde och hon ville veta vem man var när jag berätta för henne och mig själv när jag skaffa iller o min erfarenhet så  har jag ej hört nått efter de.

Linus-K
0

jag skickade ett mail, men sen försvann annonsen från Blocket utan ett ord

Madde
0

Ok, då ska vi se om vi kan reda ut det här.

Fick pm av Xannadu och hängde inte riktigt med i svängen då jag aldrig hört talas om en iller som heter Pang Pang.

Benjamin, Lurvas och Alexs pappa heter Göran & är född den 28/5 2004. Är även Pastell.

Dock kan deras pappa ha bytt namn. Men inget som jag vet om i så fall.

Kollade upp det här då jag blev lite nyfiken då jag inte riktigt hängde med i svägen.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

UlrikaD
0

Madde: de nuvarande ägarna döpte om Göran till Pang-pang.

Madde
0

ok, då är jag mer med i diskussionen. =))) Trodde jag höll på och bli knäpp eller något.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

UlrikaD
0

Ha, ha. Nej, då. Vi hade väl lite inside här i Göteborg i och med att vi mötte honom på en iller-träff och han precis hade bytt namn.

[LiisaDagger]
0

Jag äger Pangisen nu…hämtade honom idag :) Jättefin kille!

sarae
0

#14 åh va kul! grattis! ddå äger du pappan till några illrar härinne ,) Du bor inte nära gbg så ni kan ha lite släktträff kanske?

[LiisaDagger]
0

Jag bor i Småland…Skeppshult. Inte hemskt långt ifrån men ändå en bit att åka :)

sarae
0

aj då…ja det var lite längre ;)

[LiisaDagger]
0

Men det skulle visst vara en träff i göteborg nu i augusti, kanske kommer med mina ögonstenar ;)

sarae
0

#18 ja gör det! det e jag som håller i den ,)

[LiisaDagger]
0

Om jag inte jobbar ska jag se till att komma :)

skrollan
0

nu hänger även jag med ;)