illerhane säljes
det är pang pang ;)
Är det någon som kan svara på hur han är?
jag har träffat hoom å då ´var han super mysig. rikki här på forumet har lurvas som e hans son…helt underbar! även hon har träffat honom
Okej kanske ska ta kontakt med dom. Är nämligen på jakt efter iller igen.
Vet du nått om hans linje?
prata med rikki eller madde som har benjamin
åhh. skrutten då
verkar som någon redan tagit honom, annonsen verkar väck. bra att det går fort =)
Ingen anign jag har varit i kontakt med hon som sålde och hon ville veta vem man var när jag berätta för henne och mig själv när jag skaffa iller o min erfarenhet så har jag ej hört nått efter de.
jag skickade ett mail, men sen försvann annonsen från Blocket utan ett ord
Ok, då ska vi se om vi kan reda ut det här.
Fick pm av Xannadu och hängde inte riktigt med i svängen då jag aldrig hört talas om en iller som heter Pang Pang.
Benjamin, Lurvas och Alexs pappa heter Göran & är född den 28/5 2004. Är även Pastell.
Dock kan deras pappa ha bytt namn. Men inget som jag vet om i så fall.
Kollade upp det här då jag blev lite nyfiken då jag inte riktigt hängde med i svägen.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Madde: de nuvarande ägarna döpte om Göran till Pang-pang.
ok, då är jag mer med i diskussionen. =))) Trodde jag höll på och bli knäpp eller något.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Ha, ha. Nej, då. Vi hade väl lite inside här i Göteborg i och med att vi mötte honom på en iller-träff och han precis hade bytt namn.
Jag äger Pangisen nu…hämtade honom idag :) Jättefin kille!
#14 åh va kul! grattis! ddå äger du pappan till några illrar härinne ,) Du bor inte nära gbg så ni kan ha lite släktträff kanske?
Jag bor i Småland…Skeppshult. Inte hemskt långt ifrån men ändå en bit att åka :)
aj då…ja det var lite längre ;)
Men det skulle visst vara en träff i göteborg nu i augusti, kanske kommer med mina ögonstenar ;)
#18 ja gör det! det e jag som håller i den ,)
Om jag inte jobbar ska jag se till att komma :)
nu hänger även jag med ;)