Iller iFokus

Iller

Etiketterskötselbeteendeuppfostran
Läst 268 ggr
Tesan
0

Jobbi tonårsiller!?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Roland blir ett år iår, är det då man kan kalla att dom kommer in i tonåren eller!?

Håller på att bli galen på honom här hemma. Just nu sover han, vilket han gjort det senaste dygnet men innan dess, herre jisses.

Han är överallt  o då menar jag på dom mest omöjliga platser. Som varför inte på tvättmarskinen (hur han kom upp där é helt klart ett mysterium) där stod en blomma, precis där stod en blomma som nu istället låg på golvet, jord i hela badrummet, tog mig en timma att få rent allt o mattorna in för tvätt!

Upp i bokhyllan o river ner allt oxå, varför inte det är ju skit ballt!

Vilket lugnt liv man hade haft om man inte haft illrar, men ändå kan man inte leva utan dom! Dom förjyller ens livRäcka ut tungan

Sara
0

Haha.. Har en liten Norpa här som är precis likadan! Hon kan banne mig klättra på väggarna!

Sara

emoflickan
0

välkommen till den ljuva trotsåldern…tjabo bestämde sig för att stanna kvar där haha, han är 2 år nu och han är fanimej den jobbigaste illern jag någonsin stött på haha. han må vara söt som få med sina elefantöron men ofta driver han mig till vansinne. han har ju sån attityd!!!! väser på mig såfort jag ens slänger en blick på honom den lille skiten!

AlbaStiffler
0

trotsåldern varar från 0,5 år tills slutet… mina är närmre slutet med trotsar fortfarande som aldrig förr… *suck*

Tesan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ha,ha, gott att höra att det bara inte är jag som har dessa galna illrar!Räcka ut tungan

skrollan
0

grattis i efterskott :D