Iller iFokus

Iller

Etikettuppfödare
Läst 807 ggr
sofie
0

Belle Amis

Japp jag tycker jag känner igen det uppfödar namnet, nån mer som gör det och kanske känner till illrar därifrån?

sarae
0

ja jag tror jag känner till namnet…..får jag återkomma? ;)

sofie
0

Japp det får du gärna göra. Vill inte skriva ut uppfödarens namn här men det har jag också om det kan hjälpa dig.

sarae
0
sofie
0

Nej om det är den med knows.it så har jag provat den också.

NoraDede
0

vad är det med denna uppfödare då?

sofie
0

Det är inget alls med den. Jag har en iller som kommer därifrån. Och kan va kul att hitta syskon och kanske kontakta uppfödaren.

UlrikaD
0

Den uppfödaren stod iallafall under länkar på illersverige förut. Men nu är den borta.

NoraDede
0

#6 ok jag trodde det var något negativt=/

sofie
0

Är det nån som känner till en iller som heter Nuno? Ska vara en kullbror till elva.

ViktorMarina
0

Japp, det gör jag nog! Känner till Nuno alltså.

sofie
0

#10 Okej, är han två år gammal?

ViktorMarina
0

Hmm, njaaeee, det kan jag tyvärr inte svara på.. Har kontaktuppgifter till hans matte iaf, du kan få hennes mailadress om du vill kontakta henne! Vi träffade dem i Januari, hon har bott här uppe men flyttade söderut i våras.

sofie
0

Okej ja det skulle va toppen. Jag tror hon har en valp från murgrönans. Som heter Candy?

ViktorMarina
0

Det stämmer! Då måste det vara rätt Nuno :) Pm:ar dig hennes mailadress nu då!

JossanH
0

jag vet att det finns en uppfödare i sthlm som avlar/har avlat på en belle amis-iller. pmar om det istället :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

sofie
0

Sådär nu har jag sett kort på hela kullen och vet nästan vart alla syskonen är. Tog ett tag innan allt han och lägga sig tillrätta i huvudet av all info.

ViktorMarina
0

Vad bra att du har fått koll på kullen! :)