Belle Amis
Japp jag tycker jag känner igen det uppfödar namnet, nån mer som gör det och kanske känner till illrar därifrån?
ja jag tror jag känner till namnet…..får jag återkomma? ;)
Japp det får du gärna göra. Vill inte skriva ut uppfödarens namn här men det har jag också om det kan hjälpa dig.
hemsidan finns iaf inte kvar
Nej om det är den med knows.it så har jag provat den också.
vad är det med denna uppfödare då?
Det är inget alls med den. Jag har en iller som kommer därifrån. Och kan va kul att hitta syskon och kanske kontakta uppfödaren.

Den uppfödaren stod iallafall under länkar på illersverige förut. Men nu är den borta.
#6 ok jag trodde det var något negativt=/
Är det nån som känner till en iller som heter Nuno? Ska vara en kullbror till elva.

Japp, det gör jag nog! Känner till Nuno alltså.
#10 Okej, är han två år gammal?

Hmm, njaaeee, det kan jag tyvärr inte svara på.. Har kontaktuppgifter till hans matte iaf, du kan få hennes mailadress om du vill kontakta henne! Vi träffade dem i Januari, hon har bott här uppe men flyttade söderut i våras.
Okej ja det skulle va toppen. Jag tror hon har en valp från murgrönans. Som heter Candy?

Det stämmer! Då måste det vara rätt Nuno :) Pm:ar dig hennes mailadress nu då!
jag vet att det finns en uppfödare i sthlm som avlar/har avlat på en belle amis-iller. pmar om det istället :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Sådär nu har jag sett kort på hela kullen och vet nästan vart alla syskonen är. Tog ett tag innan allt han och lägga sig tillrätta i huvudet av all info.

Vad bra att du har fått koll på kullen! :)