Presentation!
Hejsan! Kul att vara tillbaka här då jag var bland dom första som var medlemmar när sidan startades dock under ett annat användarnamn. Mitt namn är Fredrika och jag är tjugo år som är bosatt i världens vackraste stad på västkusten - Göteborg! Jag jobbar inom vikariepoolen för måltid/service. Då när jag var som mest illerintresserad var jag 13 år och hängde ofta på illerträffar runt om i Göteborg samtidigt som jag tjatade hål i mina föräldrars huvuden om att själv kunna skaffa en iller men svaret var alltid ett klart "NEJ" Men nu är jag 20 år och vuxen nog att fatta mina egna beslut! Men nu kommer några frågor som jag tänkt på. Jag bor ej hemma hos mina föräldrar längre men söker ändå med ljus och lykta efter en lägenhet i Göteborg ( Så om någon hör någonting om en lägenhet så SNÄLLA hojta till!) För vem tusan får lägenhet genom boplats egentligen? Men det jag ville komma fram till med de är ifall någon utav era hyresvärdar har varit emot att ni har Illern i lägenheten? Klagomål från grannar pga lukt osv? Nu var det ju som sagt vääldigt många år sen som jag "höll på" med illrar så därför avvaktar jag lite med mina impulser om att ta hem en omplacering på en gång, men om någon vill ha illervakt eller liknande så är jag ytterst tacksam för nya erfarenheter Tjingeling