varför
Fick ett trevligt gästboksinlägg idag på lunarstorm så här skrev han:
det va ett jävligt fult djur..Men som dom säger fult husdjur ful ägare
Blir så ledsen när man får sånt här kan faktiskt inte rå för hur jag ser ut =0( att dem förlämpar mig kan jag ta men fan om dem börjar snacka skit om mina älsklingar då jävlar *muttrar* =0)

Oj då vet inte hur många såna här inlägg det blev ber om ursäkt min dator är inte den bästa sen va jag ganska arg oxå

Lunar e fulla med omogna människor, en till orsak inte vara där.

Patetiska människor som känner sej stora å kaxiga hemma vid tangentbordet finns det tyvärr gott om här ute på nätet!
Ta inte åt dej! Han hade säkert en hemsk barndom eller nåt å vill ta ut det på nån oskyldig istället för att ta itu med sina problem!!
#1 Sånt händer och du mår inte speciellt bra just nu. Borra ner huvudet i pälsen din, så tröstar han dej säkert. Våra små pälsar brukar vara bra på det.
#3 Eller oxå är han avundsjuk…vill gärna ha iller, men är rädd för dom.

Jag tycker att sådana kommentarer återspeglar en människas dåliga självförtroende. Om man är tvungen att försöka racka ner på någon annan så är man nog inte riktigt tillfreds med sig själv.
Jag har ju träffat dig Malena. Inte fan är det något fel på ditt utseende! Ta inte åt dig av sånt skit!

Bra sagt Nettan, kan inte annat än att hålla med i det du säger. Ordagrannt.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Tack va ni är snälla!! underbara människor.