Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 400 ggr
kitty
0

Äntligen!

Nu är jag äntligen hemma, nyfölovad och allt. Möttes dock av ett gäng räkningar jag inte tagit med i mina beräkningar så nu ringer jag runt och flyttar inbetaldningsdatumen Räcka ut tungan

var kanon att sova i sin egen säng ovkså..underbart!

men, det bästa avallt, idag hämtar jag Amy! pussgurkan..

Norrskenets
0

Grattis än en gång!Skrattande ja inge kul med räkningar precis=/

sarae
0

ÅÅh grattis!!!! kan bara gissa hur mycket du saknat lill plutta

;)

kitty
0

jag har saknat henne så mycket att jag inatt drömde att jag hade hämtat henne, hon slirade runt på mitt golv..

ska bara packa upp och duscha, sedan ska jag ringa sara :)

wiiii

skrollan
0

vad skönt att du är hemma ;)

Saaba
0

VA?? Är du hemma redan?? Hm, jo det var så att…Oskyldig Melker har rymt.. och han kommer nog inte tillbakaFlört

Synd på en så fin iller..Oskyldig

kitty
0

#5 haha.. jättekul….

Saaba
0

Sorry, det var värt ett försök.. När kommer du hitöver då?

kitty
0

ja det var det, helt godkänt.. är han så mysig?

jag kommer den 18e, lördag nästa helg..

kommer du också?

Saaba
0

Han är en riktig myspropp! Duktig på att ta sig upp på saker, vill han ha nåt så tar han för sig :)

Om jag kommer? Han kommer väl vara här tror jag? Valpen hämtas ju den 19.. Hoppas vi träffas iaf!

kitty
0

aha ok..för jag fattade det som att robin skulle kanske ha honom dom sista dagarna?

men jag är i stockholm kl.11 på förmiddagen den 18e.. får höra med robin annars om han kommer eller inte, ananrs kan vi ju mötas bara du och jag? vilket som… uppskattar verkligen din hjälp i vilket fall som helst :)

Saaba
0

Det är kul att ha honom här!

Faxlin
0

Förstår att det känns bra att komma hem. och så få hämta hem lilltösen din med.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

kitty
0

ja hon har däckat..hon var helt slut. Hon sover den där typiska illersömnen där hon kan misstas för död, typ :)

hon letade ju som sagt efter Saras illrar i början, men gav upp väldigt snabbt.. somnade istället :)