Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 258 ggr
kitty
0

Melker btw.

ville bara berätta att den 18e augusti flyttar Melker hem till mig :)

det löste sig till slut..

ViktorMarina
0

Åh vad skönt att höra! Grattis till både dig och Melker!

kitty
0

Tack.. ja det känns jättebra..och vad jag har hört är han en riktig gosegris :)

hoppas Amy håller med ;)

Stj3rnfallet
0

#2 Grattis!=)

ViktorMarina
0

#2: Det gör hon säkert, iaf efter ett tag när de lärt känna varann :) Hon är allt bra söt din Amy, såg henne på korten sara la ut i en tråd, jättefin! Hon tycker säkert att det blir kul med en kompis :)

kitty
0

ja visst är hon söt :)har saknat den lilla filuren, ska äntligen hämta henne idag !!! *wiii*

jag hoppas att dom vänjer sig vid varandra så snabbt som möjligt..jag ahr ju som sagt bara en etta så jag kommer itne spärra av lägenheten osv..dom får hålla på tills dom är överens ;)

fast klart, skulle det bli för illa får jag väl lösa det..

Faxlin
0

Vad skönt då kan vi andas ut när det gällr Melker nu då.
Skriv gärna och berätta hur det går med allt.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

kitty
0

ja det kommer jag definitivt göra :)

längtar efter att få träffa honom..

Faxlin
0

Det kan jag förstå. Tänk på att det är en kille som fått flytta en massa nu som kommer hem. Han kan reagerar på en ny flytt.
Skulle det vara något oavsett tidpunkt på dygnet och du känner att du behöver prata så finns jag här.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

kitty
0

#8 tack :)

han är just nu hos en av medlemmarna här på iFokus och hon har berättathur han är så jag är förberedd.. Men det är snarare lådproblem än bitprobem med den iller :)

Sara
0

Amy blev bästis med både Bus och Norpan riktigt snabbt så hon är inte så svår att bli vän med om bara Melker är någorlunda trevlig.

Funny och Amy har inte gått ihop för Funny uppskattade INTE att Amy var här. Till slut så sökte Funny upp Amy bara för att spöa henne så fort jag öppnade lägren, så sen dess så har det varit 2 läger hela tiden.

Sara

kitty
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#10… Amy är riktigt fjollig med, hon ger inte riktigt igen.. Ska bli skönt att få hem henne igen. Så slipper du 2 läger med :)

bara annsofie kommer snart :)

ang. Melker så ränkar jag med att han testar, vilket skulle vara naturligt då han har flyttat en hel del, men det verkar som att han snabbt slutar med sånt, så vi får se :)

jag håller er uppdaterade, lovar :) 

melker på bilden btw..

Sara
0

Kan säga att det märktes att hon saknade dig i början. Hon ville bara sova, sova, sova.

Nu mera leker hon järnet med Bus och Norpan, men hon kommer att bli så glad när du kommer!

Sara

skrollan
0

melker är en cahrmig och underbar kille, han blir dte lycklig med !

kitty
0

jag hoppas det, har precis fått hem Amy och hon är överlycklig..men man ser att hon letar efter Bus och Norpan..

så det är tur att han kommer hem snart

[Falo]
0

Vad roligt att det löste sigGlad