Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 173 ggr
UlrikaG
0

Namnunderskrift!!

http://www.animalsmatter.org/

Hittade denna sida nu, skriv på så antalet underskrifter kommer upp i 10,000,000!!

Då kommer det tas fram värdsliga regler för djurhållning, ungefär som människans rätt.

Mikaela-B
0

Gå även in på: http://www.djurensratt.se/portal/page?_pageid=33,12360&_dad=portal&_schema=PORTAL

Det finns massor av protestlistor där att skriva under!

Ville bara meddela att många pälsleksaker för djur som finns här i Sverige är gjorda av kattpäls från Kina! Dessa katter har levt i fruktansvärda förhållanden och måste bojkottas!

Mikaela-B
0

Tack!

StrumpanIller
0

Bra initiativ av illeripilleri!

Faxlin
0

Ja att gå in och skriva under alla dessa listor är bra. Vi kan alla om vi hjälps åt göra skillnad.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Norrskenets
0

Jag har skrivit under allt där jag hittade=)

bnoffan
0

Här har vi skrivit under. Undrar om de kommer upp i 10 miljoner..

Soffi
0

Jag har också skrivit under nu

Norrskenets
0

Hur många underskrifter saknas det nu, nån som vet?

Soffi
0

När jag var inne var det ca 600 000 underskrifter.. så det saknas ungefär 9,4 miljoner underskrifter…!

Norrskenets
0

ojdå=/..

Kom igen nu alla här inne och skriv under, snälla!!Generad

Stinko
0

Jag har även skrivit under tidigare under dagen…
Känns lite omöjligt med 9,4 miljoner underskrifter till!

Man kanske skulle skriva under med familjens namn också, lite oskyldigt sådär, hihi.
Varför behöver dom SÅ många underskrifter? :/ Försöker dom göra det omöjligt för oss?

Norrskenets
0

#12 ja det verkar så, och just därför måste vi få in fler underskrifter så dom blir tyst!..=)

Nån som kanske är medlem i nått annat forum? då kan dom lägga in en liknande tråd med samma länk så sprider man runt den länken, till slut måste det bli tillräckligt med underskrifterGlad

bnoffan
0

#12 Eftersom det skulle innebära en djurhållningslag för hela världen krävs det antagligen också att man verkligen visar att det är något sm är av intresse för en stor del av befolkningen.

Mikaela-B
0

9,4 miljoner underskrifter är nog inte omöjligt eftersom det är hela världen som kan skriva under. Det verkar inte som det är någon tidsgräns heller, jag skrev under för några månader sedan.

skrollan
0

jag har skriit under, men det är ett he*lvete att inte kunna engelska !

villhailler
0

ja har skrivit under :P