Iller iFokus

Iller

Etiketterillern-i-mediaillern-i-litteratur
Läst 486 ggr
fnyk
0

tomtar i Evan Almighty

I filmen Evan Almighty ser man många djur bland annat två illrar! Glad Två tomtar!

Annars tyckte jag filmen inte va så rolig som den första. Men kul att se alla djur…

http://www.imdb.com/title/tt0413099/

sofie
0

oj det har jag missat, får ta och kolla igenom den :)

Norrskenets
0

Har inte sett den filmen än=/*suck*

TottsiGirl
0

Såg den ikväll på bio.. Hann precis se illrarna men missade att kolla teckningen..

I övrigt håller jag med den va bra men den första var något vassare..

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Linus-K
0

tycker filmen var totalt värdelös, men både jag o flickvännen hoppade högt av glädje när vi såg illrarna =)

Faxlin
0

Och den här filmen har jag totalt missat. Men filmer med illrar kan aldrig vara helt dålig :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ferretgirl
0

Jag har precis fått den av min son i försenad födelsedags present, men har ännu inte hunnit se den då vi håller på att ändra om i vardagsrummet så att illrarna kan vara även där inne. Just nu är det bara Laban säkrat där, han är ju gammal och klätrar inte så mycket mera. Han ligger mest på sin sackosäck eller så leker han med sin älsklingsleksak, en kossa/kalv från McDonalds. Men så snart det är klart så ska jag kolla in filmen

Marina
0

Hmm jag tyckte Bruce Almighty var så bra så jag tycker det är synd att de gjort en follow-up…dessutom utan Jim Carrey :/ Får ställa in mig på att det ären helt annan film om jag ska se den, annars blir jag bara arg =P Men kul att det är illrar i den!