Yes!
Fick med hjälp av stooora valpögon, och ÅsaF tips om sexvägran :), med min karl på Flygande Illern 2007!
Ses där!

Grattis!! Då kommer vi att synas där. Får väl i god tid innan utställningen lägga ut bilder på oss allihopa här så du kan hitta oss. Ifall du vill förstås…

Åh, men nej, en bild på mitt drömhus!! Vill du adoptera mig och 7 illrar kanske…..
Måste bara fråga också, är det en Alaskan eller en Husky du har?

Jag och illrarna flyttar in i gäststugan omedelbart!! Risken är också väldigt överhängande att jag kidnappar dina hundar också. Bara älskar polarhundar!!
Har bara inte träffat någon polarhund som vill bo i lägenhet på tredje våningen i Göteborg. Och inomhus på kuppen. Men jag lånar gärna.

sov du, jag dreglar över din bild!

#6 åh herregud..sluta !! Jag döööör, vilken söt liten nos. Jag älskar alaskan malamute-rasen. Vad har du för adress? Ifall jag ska ta mig på en liten kidnappningstur 

Jag har lärt mig älska den. Vi har haft/har kämpat järnet med hannen nu i ett år, han är 3, för att få nån fason på han. Husse har varit lite slapp med honom, så det var tur att jag, den hemska, kom in och fick lite pli på karl och hund hahaha :)

#9 men det va vell bra hehe

Du skulle kommit med honom till mig. Jag är hundinstruktör och hundkurator. Jag hade visserligen kidnappat honom i slutändan men ändå….

Haha, jo, men han behövde som alla hundar lite rutiner och regler. Husse är lite svag för han; "Men han är ju sååå söööt". Mmm… :)

Ha, ha, ha

#14 vilken snygging, ser verkligen ut att må gott=)

Ja, dom har det så bra så :) Ooh, vad jag längtar till september! (Har väl aldrig hänt tror jag förut :)
Gud så roligt!!!! då syns vi där!!!! lovar att fixa fram de allra gosigaste å charmigaste pälsarna åt din karl så han inte kan illervägra ;)

Ja gör det snälla! han såg lite rädder ut förut när jag återigen började prata om dem. Han har ju bara hört min vildiller historia :)

Vi kan iallafall slänga Sarae Molle och min Pyret och Erik till honom utan risk för någonting det lovar jag! Jo, pussar får han ju räkna med i och för sig.
#19 bra plan! ja med de 3 så finns det bara puss risk! eller ja, med molle finns ju en viss risk för påbajsning…men det kan väl räknas som charmigt? eller?

jag svarar nog; eller?
Ja vi har ju några charmtroll med oss. Örjan som älskar att pussas och Tara som är en isbjörn som inte gör nån illa :)

Haha, kan inte Molle bajsa lite på honom, skulle skratta ihjäl mig :)
det kan han sääääkert…jag lovar

haha, klart jag förstod att det skulle funka det där med sexet. Hur tror du annars jag har lyckats fått sex illrar här hemma och hästar och greja med en gubbe som inte vill ha djur alls. Hoppas på att jag kan komma till flygande illern så får vi träffas irl :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Haha :) Ja, det är ett mäktigt vapen vi kvinnor sitter på :)
Ja, hoppas det! Ha det bra i värmen.

#26: Det samma. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars