Illerdrömmar...
Igår drömde jag att jag hade en massa illervalpar i sängen som ville leka, jag kämpade hårt och länge med att stoppa in täcket under mig så valparna inte skulle komma åt mig. Resultatlöst måste jag nog säga då jag plötsligt vaknade av ett bett i foten. Wilma hade inte sett valparna och trodde förstås det var henne jag lekte med… Den som sett mig nyvaken förstår att det inte krävdes mer än ett väsande från mig för att wilma skulle fly ner från sängen med svansen mellan benen.
Då jag tittar på klockan ser jag att hon är 05:50 och jag har försovit mig. I full panik kastar jag på mig kläderna och gör mig i ordning. Det sista jag gör innan jag ska springa till bussen är att ta upp mobiltelefonen. Den visar tiden 03:45! Ahhh naturligtvis har det lilla odjuret ställt om min klocka också! Bara att klä av sig och krypa ner i sängen igen….
hahahaha, stackars calle! :P
att drömma om illrar händer ganska ofta.. hade dock väldigt många otäcka känslor för ett par år sedan gällande mina illrar. fick för mig att de skulle kunna hoppa ut genom mitt sovrumsfönster (inga illrar i sovrummet) så jag vaknade flera nätter av att jag höll fast katten i sängen o trode jag hindrade illrarna från att ta självmord… ;) skadad? svar JA!
Sajtvärd på Iller.ifokus

Själv vaknade jag av att jag låg och klappade täcket inatt. Leiah hade för länge sedan dragit ifrån min säng.
Det är ett tecken Calle… Valp, valp, valp…… hehe
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

#2 Haha!