Viftar på svansen
Är det nån annan här som har en iller som viftar på svansen? Musimon viftar på svansen grymt mycket när han smyger, precis som en katt, verkligen piskar med svansen fram och tillbaka, ser hur kul ut som helst 
Fanns en tråd helt nyligen som handlade om detta..
http://www.iller.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=7cca1cc1-5e40-4e96-a824-af31a6e9f6ce
:)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Jadå det finns fler som viftar på svansen. Har till och med haft illrar som skäller som en hund. Kiara hon var expert på att både vifta på svansen och skälla kan jag berätta. Fast det berodde nog mycket på att hon älskade att leka med min schäfertik. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Här har de både skällt och viftat på svansen. Viftar gör de när de är extremt spända och uppspelta en jakt/leksituation. Det ser så gulligt ut! Det är ju nte samma långsamma, vaksamma viftande som på en katt, utan snabbt och intervaller :)
här är det huvudet som flyger överallt när vi leker ;)
Itchi viftar på svansen och låter mer som en säl än en iller ^^

Max låter inte, han viftar bara på svansen… Dock inte så ofta, han gör det mest när han är i ett rör och låter då som en skallerorm.

min lilla tjej hon vässer när hon håller på att leka/busa med nått…

min andra hon viftar på svansen som en hund när hon busar.