Söker iller
Jag har länge funderat på att skaffa en iller och läst på om allt och jag känner mig redo nu :)
Har tagit hand om en iller förut i en månad och har även en vän som har illrar så lite erfarenhet har jag med. Det skulle nog vara bäst med en unge så att jag får fostra den själv och så att den växer upp med mig.
Jag bor i en stor etta och är hemma hela dagarna då jag är långtidssjukskriven så mkt tid skulle gå åt till att fostra den :)
Jag bor i Karlstad men åker ofta till Eskilstuna och hälsar på så runt om där går också bra.
Hoppas någon har en liten mupp till mig :D
Eftersom att du vill ha en valp tror jag ju att det är mycket lättare om du själv kollar upp om det finns en uppfödare som passar för dig istället för att dom ska ta kontakt med dig genom iFokus. 🙂
Du kan ju alltid kolla i Uppfödarlistan som ligger under "Aktuellt just nu" och se om du hittar någon som passar och sen börja ta kontakt med uppfödaren.
Om du istället skulle vilja ha en omplacering så rekommenderar jag att du sitter här inne eller på blocket och håller koll efter omplaceringar. Hittar du en intressant omplacering för dig så tar du kontakt med personen som ska omplacera illern helt enkelt.🙂
Lycka till!
"I am definitely a mad man with a box." - 11th Doctor
Hej, jag har en kull valpar som är redo att lämnas i slutet av september. Men jag bor i Malmö,, kanske för långt bort.. men är du nyfiken pm mig. kram ha en härlig dag 🌺
hej gå in på uppfödare på denna sajt och så står det säjler inner gå in på denna disction så
Jag har redan kollat där.
jag skulle rekomendera Raggarillerns uppfödning, goavalpar och erfaren och trevlig uppfödare som är mån om djuren!:)
Jag har några kvar i min kull 😎
Titta gärna in på vår sida http://www.diamantens.cybersite.nu
#6 Du har pm :)
Hur har det gått 1UpShroomish?
Jodå det fick bra, fann en liten skrutt till slut :)
Tråden kan låsas.
#9 Ja, hittade den annonsen nu.😃Där du skrev att du skulle åka och hämta en liten kille