Selective?
Hej min iller är ca2 år och dom innan matade henne med fodret Selective o jag har forsätt med edt men undrar om det är ett bra foder då jag inte har sett att någon annan har nämnt det här omkring.
Nej, det är inte ett foder att rekommendera. Vill du köpa ett bra foder så kan du tex köpa orijen eller Carnia Lynx för katt.
Sajtvärd på Iller.ifokus

Nej det är väl inget att rekomendera, superdyrt måste det bli också!
Här ges det Orijen.
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
måste jag beställa det eller finns det att köpa i affär ?
Vissa butiker tar hem orijen, fråga på din djuraffär om dom kan ta hem. Carnia Lynx vet jag faktiskt inte om det säljs i butik men animail.se säljer och det är riktigt smidigt att beställa därifrån då du får det hem till dörren :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Fördelen med att beställa är att man slipper bära paketet också. Jag var jätteglad då min säck med Orijen stod utanför ytterdörren sist. hade inte orkat bära paketet från postombudet, eller ens garaget. Var bara att släpa längs golvet.
Tillbaka till topic dock, fodret du frågar om är inte så bra, Orijen och Carnia Lynx är jättebra foder.
Tack så mycket :)
Sen finns det också Meadowland Mix, ett nytt foder på marknaden.
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
Orijen, Totally Ferret o Carnia Lynx ger jag. Sedan rå äggula, rått kött, rå lax, döda möss, vetegroddsolja, vitaminpasta mm.
Tips på mer saker att ge mottages tacksamt! 😃
Vilken vitaminpasta är det ni kör med att beställa ? Länka ?
Gimpets multivitaminpasta för katt.
Sajtvärd på Iller.ifokus