Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 3449 ggr
mimmynis
2013-08-01 21:32
2

omplacering

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det här är sir Abbot men kallas Abbe. Han behöver ett kärleksfullt hem där han slipper vara ensam han är 4 år född 17 maj 2009 har fått alla vaccinationer. är frisk som en nötkärna. älskar att sova i famnen och pussas. går på lådan till 99%  en helt underbar nallebjörn. han fick flytta till en illertjej för 5 veckor sedan då han va mobbad här hemma av dem andra pojkarna. omplaceringen fungerade inte då han inte drog jämt med tjejan han hamnat hos. så han fick komma tillbaka hem.. han blev ensam då dem andra pojkarna fick somna in pga ålder och sjukdom. så nu ligger han bara och suckar och sover och vill inget alls. så ett hem med en kompisiller som också är kastrerad  är väl det jag hoppas på. eller någon som har mycket tid och kärlek att ge för det är han värd. mvh marie

Kuraudo
2013-08-01 22:12
0

Hej Marie, 

skulle gärna vilja ha lite mer info, var finns han/du osv.

PMa gärna mig

mimmynis
2013-08-01 22:31
0

han finns i halmstad. men för rätt person kan jag oxå åka en bit..

mimmynis
2013-08-01 22:41
0

en bild till på Abbe

Clementinbarn
2013-08-01 23:34
0

Åh så himla söt! 😍
Om man nu hade haft planer på att ta hem en tredje iller så hade man ju inte tackat nej!
Hoppas han kommer till rätta hemmet 🙂

"I am definitely a mad man with a box." - 11th Doctor

mimmynis
2013-08-02 09:49
7

Nu ser det ut som Abbe kanske får komma till ett nytt förevigt hem hos Grodan. jag bara hoppas hon faller pladask för detta lilla charmtroll som jag gjorde och att han känner likadant. nästa vecka bär det av. kommer lämna ett stort hål i mitt hjärta men att han är lycklig är det som räknas :)

Juliadanek
2013-08-06 13:52
2

Hej! Jag heter Julia och är ägare till en 3årig (snart 4) iller hona. Hennes äldre illervän har nyligen gått bort och jag söker nu en ny livskamrat åt henne. Hon är en lekfull snäll och smart iller (jag har tom lärt henne trick). Jag bor strax söder om Stockholm och låter henne springa löst i hela huset då det är helt illersäkrat, hon har en stor bur med flera hängmattor, ett eget rum för toa och rör att krypa i. Jag är mycket mån om min iller och vill att hon ska ha det så bra som möjligt och vill därför att hon ska ha en lekkamrat. Jag vet att alla illrar inte trivs med varandra, eller att det kan ta ett tag för dom att börja gilla varandra. Jag hade gärna låta dom träffa varandra.

VeronicaKahlbäck
2013-08-06 20:57
0

Hur gick det för iller och Grodan? Dags att låsa tråden? :)

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Grodan
2013-08-07 13:46
5

Sir Abbot och jag har en dejt i helgen! Hoppas på blixtförälskelse ❤️

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

illernettan
2013-08-07 13:53
1

#8 Chansen är nog rätt stor för det, för snygg är han :-)) Håller en tass för er båda.

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

Grodan
2013-08-10 03:11
7

Kärlek ❤️

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️