Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 703 ggr
NoraDede
0

Nervös alla nerv vrak

hej på er alla!

nu e jag så ruskigt nervös.

jag ska strax in till stan och ha en dubbel körlektion.

men det hemska är att imorgon kl 10 har jag min uppkörning, och jag är så himla nervös att jag inte har kunna äte riktigt på de senatse två dagarna. och jag är extremt rädd för att vara så nervös imorgon att jag får en total black out.

hur va eran uppkörning och hur gick den. vad påpekade dom med mera.

mvh erika

Nea
0

Nervöst, men det gick bra. Jag frågade om det var ok att ha på lugn instrumentalmusik när jag körde upp. Testa och ha med det idag på dubbelelktionen och se om du blir lugnare.

NoraDede
0

#1 jag blir inte lugn av musik tyvärr, eftersom jag är dansare så börjar det spritta och kroppen på mig så det kanske inte är så bra hehe

NoraDede
0

men tack för tippset iaf

Nea
0

Funkar inte ens lugn instrumenatlmusik, typ lugn klassisk musik eller panflöjtsmusik. Annars får du väl köpa band med delfinsång/valsång på. ;-)

NoraDede
0

#4 nej klassisk musik gör så att min hjärna blir kopplad till balett. haha valsång då får nog min gubbe till körskole lärare damp =P

Jenzan
0

Lycka till =) Har tagit körkort och arbetar på bilskola =) Försök att ta de lugnt. Det som hjälpe mig var att han ja körde upp med var jätte lätt att prata med, då släppte den mesta nervositeten. Lycka till än en gång *spark i rumpan*

Norrskenets
0

Du klarar det säkert gumman=)*håller alla tummar och Saga alla sina tassar*Flört

sarae
0

lycka till! fixar du det inte nu så fixar du det sen! det är ingen katastrof…försök att sätta mindre press på dig själv

själv fick jag " the bitch of the bitch" av all på vägverket när jag körde upp. (detta visste jag inte då, men min körlärare berättade sen) Men pratglad som jag e så prataade jag bara på om allt möjligt å tillslut satt hon å jag och bara skrattade…så nervositeten släppte snabbt.

ThereseBergqvist
0

Det ska nog gå bra ska du se.

När jag körde upp satt jag och gubben och pratade hela tiden.. Tror på ett vis att det är bra eftersom det visar att man kan prata och köra samtidigt.. Och är du knäpptyst så kanske de tror att man är osäker..

Men jag började prata av mig själv,.. Men det gjorde iaf mig lugnare.. Tänkte nästan inte på att det var uppkörning! Kan ju tillägga att jag klarade det oxå! ;) Heheh…

Nettan
0

Du fixar det !!
Kör hellre lite längre bort och vänd på ett säkert sätt än göra ett snävt byte av filer. Så testade min uppkörningslärare mig. Jag klarade mig första gången.

NoraDede
0

Tack så hemskt allihopa. idag har jag kört två timmar på körskolan och det gick super bra. fick en helt ny körskole lärare och hon sa bara åk dit du känner för det sen påpekade hon bara små saker som tex att jag skulle överdriva rörelserna i att titta i speglarna under uppkörningen=) så imorgon får ni alla hålla tummarna för mig. jag lovar att komma in här så fort som möjligt och berätta om jag klarade det eller inte=)

ThereseBergqvist
0

det kan ju tilläggas att de är grymt noga med att man kollar i alla speglar..Och i vilken ordning.

Men det här fixar du! :)

NoraDede
0

#12 i vilken ordning har jag inte hört talas om men men det märks imorgon hur det går=)