Ytterligare tillökning
Jag som inte skulle ha mer än en iller, och jag som aaaaaldrig skulle ta en omplacering ska nu få tillökning igen😃
Denna gången är det en liten fröken, Fridolfs syster yster. Vi ska ta hem lilltjejen nästa helg. Får hoppas att hon passar in hos mina två grabbar, så att vi kan en söt Tripp trapp trull trio^^
Så roligt för er alla 😃. Illermatematiken har slagit till 😉
Hillbiörns illrar finns på Facebook.

Haha sa aldrig mer än 2 jag med. Hmm nu har jag 6
ja det där känner jag igen 😂 Nu sitter jag lite på "pottan" men men vad vore ens liv utan våra älskade pälsbollar. Mina har princip räddat mitt liv ❤️
Och jag skulle sluta med illrar när mina förra blev gamla och nu har jag ett nytt gäng på 4 st ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Jag skulle ju heller aldrig ha en hona utan bara grabbar, där bröts även den trenden:P
Grattis igen :) håller tummarna för sammanföring :) haha illermatematiken är farlig ;) skulle bara ha två och dessutom aldrig nån hona - snart sitter jag med 5 och dessutom 2 honor ;) blir redan trött på tanke om sammanföring igen ;)
Välkommen till ferretplanet.se :)
Nu har vi fått hem det lilla knytet. Hon är helt klart husses iller de två är helt osklijaktiga, så om husse får bestämma så är det aldrig i livet att hon åker tillbaka:P
Hon har varit ensam iller ett år och råkade få lite stryk av Dawn så hon är väääldigt restrektiv mot andra illrar. Grabbarna är super snälla mot henne och vill bara hälsa eller ligga i en puff och mysa med henne, men det går inte för sig för då sätts det igång och skriks. Hon skriker så fort grabbarna ens tittar på henne. Men eftersom grabbarna är så snälla så tar det väl sig om några veckor när hon inseratt de bara vill kramas och inte mörda henne^^
Hur är det att ha flera illrar eg? Tyr de sig till varandra o struntar i dig? Tänkte på lekstunder. Jag älskar ju att leka med illrar. Men om jag har flera illrar så kanske de inte har något behov av att leka med mig… vem tusan ska jag leka med då? *fniss*
Mina illrar tyr sig fortfarnde jätte mycket till mig grabbarna är helt klart mamma illrar så fort jag kommer hem efter en dag på jobbet så ska de kramas och pussas och de vill gärna svansa runt och vara med ute i köket. Lilltösen är mest husses tjej hon kryper gärna upp hos honom och vill sitta på axeln. Vad gäller lek så syselsätter de sigmycket själva när jag inte är hemma men de vill fortfarnde ut på promenad och de tycker fortfarnde om att leka med oss till ex med en kattvippa. Jag märker ingen större skillnad på en iller eller frlea vad gäller hur mycket de tyr sig till en snarare så att de är mer energifulla och leker gärna ännu mer med en när man har flera för de får inte tårkigt som en ensamiller och är därför mer aktiva
Vad roligt att husse fått en "egen" iller :) precis så var det när vi tog hem Bamse. Bamse följer husse överallt :) och när husse jobbar förmycket bajsar Bamse utanför så matte har något att göra 🙂
Roligt att ni testar en tjej också dom är så otroligt speciella man märker verkligen skillnaden (enligt mig i allafall) .
Grattis 🙂