Snart...!
Snart åker jag till Åsa (ÅsaF) i Gävle och hämtar min lilla tös jag köpt av Camilla! :D
Tåget går 16:35… Och jag kommer hem med en valp imorgon 18:45. :) Det är fortfarande många, många timmar innan jag hämtar henne från Åsa, men oj, vad pirrigt, det kommer bli så kul!
Stort tack till ÅsaF som ställde upp och tog hand om min valp sedan HC träffen, tills jag nu kan komma och hämta henne!
Utan dig hade inte detta varit möjligt! Tack igen.

Jodå :)
Du, + alla andra kommer nog hållas uppdaterade om hur det går! :)

haha, hn är en rikktig goding. I natt levde hon och syrran rövare kan jag säga. Inget stod säkert för dem. Allt skulle bara förstöras. Och det poppades och busades i ett.
En liten egenhet damerna har är att bära omkring på pinnar när man är ute och går. Det ser så sött ut när man kommer och går med dem och de bär på en varsin pinne.
Pärla är en gosig tös här hemma och sköter sig bra.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#0 Jag kunde inte sova på flera nätter innan jag fick hem min. Låg och tänkte på allting hela tiden. När vi sedan körde fel på väg dit blev jag skitnervös för att det drog ut på tiden… Haha. Men nu kan jag iaf sova… typ… med öronproppar. Onödig fakta men är skrivsugen ^^

Så jäkla kul! Hoppas allt går bra! Du måste visa bilder sen :)
Åh, jag blir så avis!:P Själv måste jag ju vänta tills slutet av augusti för att få hem min kille =( Hoppas att allt går bra med sötnostjejen!:D Hihi, jag vill se massor med bilder sen!;) Hon är säkerligen supersöt!=)