R.I.P. Kodde och Paddy
Mina älskade väner som funnits där för mig, halva mitt liv. kommer sakna er så mycket, känns så tomt.
Fick precis reda på att pappa hade tagit bort dem dagen innan Memphis dog. Nu ligger de begravda bredvid humla och Lava uppe i Jämtlnad, stället de älskade allra mest, där de tillbringat sina två sista veckor.
fy fan vad overkligt det känns :(

Beklagar! Men varför avlivades dem?
pga av ålder å att kropparna inte orkade längre, Kodde har haft muskelförtvining i huvudet sen han var 1 år å hade ätit predinisolon sen dess. så hans kropp orkade inte längre.

Vad hemskt.

beklagar =( stackars dej =(
Beklagar sorgern. många tröst kramar från oss

Beklagar verkligen*tröst kramar*
Beklagar din sorg, känner med dig.

*kramar*
beklagar, kramar
just been there it sux……
tack för alla som tröstar, när det blir så här så undrar man ju varför man skaffars ig djur, eftersom man måste förlora dem nån gång. men samtidigt kan man inte vara utan dem. dumt det där.

Beklagar sorgen!
Har oxå tänkt på det där om varför man skaffar djur för det gör så enormt ont att mista dom, hjärtat slits i flera bita!
Men samtidigt så kan man verkligen inte leva utan dom, dom åren man får uppleva med dom betyder så enormt o dom ger mer än vad dom tar! Skulle aldrig kunna leva utan mina djur, med dom blir jag hel!
precis, djuren har alltid funnits där för mig i brist på ärliga människor. djur älskar en ovillkorslöst.
jag sa efter min första illersbortgång *ALDRIG MERA* nu har jag precis skaffat mig min 6:e =D med budskapet=MUST LIVE WITH THEM, CANT LIVE WITHOUT THEM *s* ta en riktig gråtar kväll el flera så kommer det kännas mycket bättre, ur med allt grin så mye du bara kan….jag gjorde ett bildkollage "Tiny in memory" här på Illerfokus….kika på det så fattar du…
#16 jag är sååå impad av henne (o dig) efter filmerna när hon var lös ute ;)

jag vet presis hur du känner dig .. jag har förlora både katter å hundar :(

Beklagar din sorg. Aldrig lätt att mista en familjemedlem.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars