iller :D
Hej!!
vi har köpt en omplacerings iller på 1 år :D
hon är jätte snäll och gosig, trivs i koppel och så :)
men vi vill ha nån sorts ''valp hage'' fast i plexiglas eller liknande
då hon är jätte duktig att klättra i galler, hon har kommit på hur hon kommer ut från ''köket'' på nätterna:/
har någon en bild att dela med sig av! eller på något sätt hur man kan bygga en ''hage'' till iller då :D
eller kanske kan dela med sig av vart man kan köpa :D
tack i förhand:)
lite bilder på min älskade cutlass!!
Jag har tagit bort dörren till köket och monterat skåpsluckor från IKEA istället. Dom är ca en m höga och jag har satt dubbla hasplås på, sådana med fjäder i låset. Funkat utmärkt! Billigt oxå!
#0 Har du inte redan skrivit ett sånt här inlägg eller är jag vilsen ? 😃
Hur som, plexiglas kan du få tag på hos Bauhaus och såna kedjor. Om du vill göra en hage av plexiglas kan du tex tejpa ihop plexiglasbitarna i en fyrkant så har du en anpassningsbar hage.
Jag länkade till en illerhage i förra inlägget har jag för mig dom är vad jag vet rymningssäkra 🙂
Jo, hon skrev den 21/7, men den blev upputtad inatt av #1, därför du såg den under "senaste inläggen" ;)
#3 anledningen till att #2 reagerade var nog för att denne redan svarat i andra tråden, likaså jag, så det måste blivit dubbelpost med trådarna varpå den som ingen redan skrivit i blev puttad :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
#4 Helt rätt 🙂 man vet aldrig om ens minne spelar en ett spratt så där tidigt på morgonen 😃