Iller iFokus

Iller

Etikettin-memorian
Läst 954 ggr
Monizz
3

sov gott min ÄLSKADE MAX!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

igår somnade min älskade Max in på strömsholms djurklinik.. Min älskade fina fina fina iller! Jag kan bara inte fatta att du inte finns hos mig. Jag saknar dina små tassande steg, dina pussar, dina små hyss.. Jag saknar att känna din värme och höra dina små andetag i mitt öra..

Jag saknar att göra iordning din matskål, att tömma din låda! DU FATTAS! Min älskade älskade bästa vän..

Matte och husse gjorde allt för att du skulle bli bra!

Det enda jag önskar är att få dig tillbaka min kompis! Min bästa vän!

Hur ska matte klara sig utan sin bästa vän? Jag älskar dig föralltid Max!

2005-05-28 - 2012-12-14 Min fina vän… Trodde aldrig jag skulle behöva skriva ett inlägg om dig i den här kategorin..

illernettan
0

#0 Åh, var det så illa? Jag satt och höll tummen för att det skulle gå att fixa till det…….den lille vännen kommer att vara saknad. Han bodde ju hos mig ett tag men trivdes inte. Är så glad att du fick ha honom så länge. Försök att fokusera på dom bra minnen, gråt och sörj ordentligt. Jag skickar mängder med illerpussar från hela gänget och stora styrkekramar från mig.

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

JossanH
0

Beklagar att läsa att det inte gick att få honom att må bra en tid till.. :( Stor kram

Sajtvärd på Iller.ifokus

Monizz
0

det var snällast emot honom att låta honom somna.. Veterinären sa att Max tid var kommen, med hans ålder och att han hade cancer i bukspottskötern.. säkert mycket mer än det också om dom skulle börja rota mera i det hela..

Mitt ego ville ju att dom skulle ta alla prover som gick.. Men max hade ingen ork kvar, han fick anfall också så vi åkte in akut.. Och det var så hemskt allt.. Mina tårar bara RINNER OCH RINNER,,,

självklart är jag tacksam för all glädje han skänkt mig.. men just nu så har jag bara en sån tomhet inom mig, som en kniv i hjärtat.. Min älskade lilla vän.. Men ni andra har ju klarat er ur detta så jag lär väl på nått konstigt vis orka det också.. Max var min första iller.. Och så speciell..

Så allt är bara så tungt.. Familjen är inte längre hel..

HannahRönn
0

Beklagar så mycket er sorg, är inte lätt o förlora sina små älsklingar :(

illernettan
0

#3 Jag förstår din stora sorg. Dom lämnar ett stort tomrum efter sig. Du har gett Max en jättefin tid och du tänkte på hans bästa i första hand. Ta hand om dig och tillåt dig att sörja……..

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

UlrikaD
0

Beklagar verkligen:( Läste förra tråden och hoppades så att veterinären skulle ha nån jättebra lösning och ni skulle få komma hem igen…tillsammans.

Ceciliaolucifer
0

Beklagar sorgen :( Sov gott Max…

enbartmalin
0

Beklagar din sorg :(

Hälsningar Malin

Monizz
0

Tack allihopa! Kan behövas just nu :( för varje sekund är så jobbig! Min fina älskade vän! Tänk om jag bara fick en dag till med dig! Jag hoppas tiden gör det lite enklare att bära med sig den här sorgen för just nu så gör det fruktansvärt ont i hela mitt hjärta :(. Hoppas Max har det bra där han nu är

Monizz
0

Jag har sparat din favorit plats, luktar lite på din filt när det känns extra tungt.. Varje morgon tror jag att det bara är en hemsk dröm och att du ska ligga där och vänta på mig och Neo.. Men det är tomt.. Gråter

_Kom tillbaka älskade lilla pälsboll <3
_

Monizz
0

Det är så tomt Utan dig Max..

Madde
0

Usch vad jag lider med dig, det är så sjukt jobbigt när ens illrar går bort. 

Beklagar sorgen. ='(

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Monizz
0

#12 tack. Det är 7 månader sedan nu.. Men det går faktiskt inte en dag utan att jag tänker på honom. Hans små tassande steg och alla hyss och bus. Alla pussar!. Men nu är det mera som ett ljust minne. Men så TOMT. min lilla fina älskade bästa vän :(

IdaStranne
0

Vila i frid sötnöt <3

MVH en djur o kramgalen Ida Galen
lifewithapaw.blogg.se - Bloggar om djur, natur, fotografering och mitt iv

Medarbetare på Bortskänkes och Chihuahua