funkar inte ihop längre
Just nu är jag och sambon i ett helvete. Efter mercedez opererade bort sin mastell tumör i nacken gick allt jätte bra, hon var som vanligt men fick vara ensam från mr.frost i 10dagar som vetrinären sa, dom träffades när vi var hemma och hade uppsikt. Mercedez och frost lekte jätte bra i början, men nu fungerar det inte längre När dom leker, biter frost henne i nacken hela tiden så hon skricker jätte högt och blir jätte argoch slänger sig på honom. Såret har läkt jätte bra, stygnen är borta och håret är utväxt men frost biter bort tussar från henne:/ Vad ska jag göra, vi kan inte ha delat med grind pga för bred öppning och dörren går inte att ha stängd utan att mrfrost kraffsar utan att ge upp:( Jag håller på och blir tokig.
Är mister frost kastrerad?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Är det inte bara chippet som börjat sluta verka och han är på väg in i brunst? Det var väl ett bra tag sen han fick det ? Låter som han är lite hormonstinn så jag tror det kan vara dags att chippa om :)
//Denise
Mr frost har hormonchip men kan tänkas att det är det som håller på och går ur kroppen. Dock haf han inte vissat det på något annat sett är bitande av mercedez. Han har heller inte fått ner några kulor så får se hur det går:/
#3 det första vi märkte på Valle när hans chip var på väg ur det var just att han blev elak mot Donna. Han släpade runt på henne i tid och otid. Det gick så långt att Donna började fräsa och skrika på honom, och dom är i vanliga fall som ler och långhalm. Så det var bara att sätta nytt chip, och efter en till två veckor hade han lugnat ner sig igen.