Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 168 ggr
ferretgirl
0

Silly Ferrets!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan alla!!!

Måste bara berätta en liten historia som hände idag med mina illrar.

Det är så att jag länge har planerat att flytta deras sovburar så att dom inte ska kunna ta sig upp i förnstret i sovrummet som jag har dom i. Idag så kom jag äntligen till skott och fick flyttat på burarna, det var ingen längre bit, bara dryga metern. Men när jag släppte ut dom så det första dom gör det är att undersöka hela rummet för se vad det var som var annorlunda, nått var det ju. Och det var Jazz som kom på det först, han kom inte upp i fönsterkarmen, så nu kan jag ha fönstret öppet utan risk för att han och dom andra som kan klättra ska trilla ut. Men bara se hur dom undersöker allt för att se vad det var som var annorlunda är lite skrattretande får jag säga. Speciellt som allt är sig likt, det är bara flyttat ca 1 meter.

UlrikaG
0

ha ha :)

de små sötnosarna :)

jag möblerade om hela vardagsrummet i veckan och nu kommer hero inte upp på någonting :) gissa om han är purken :)

Smex
0

usch vad ni är elaka emot era djur. Kan mycket väl förstå att dom är lite purkna. Det är  ju en självklarhet att dom skall få klättra och riva ner saker Flört Vad skall dom annars göra utom att terra sina mattor? =)

ferretgirl
0

Stackar Hero, han som gillar att klättra, har ju hans jämnlike bror här hemma, så vad hade du väntat Ulrika HAHAHAHA? Han har väl  inte vildiller i sig för inget den gode Hero.

UlrikaG
0

#2, vad har man djur till om inte för att mobbas? ;)

#3, he he….fast det tar väl bara någon vecka innan har överlistat mig igen :)

ferretgirl
0

Tror jag säkert, såg att Jazz redan börjat kolla upp mot dom valpburarna för att se om han kan hitta en väg dit upp, och sen ta sig upp i fönstret igen. Tar säkert inte så många dagar eller veckor innan han vet hur han ska göra. Mixar är farliga på så vis, för dom räknar verkligen ut hur dom ska göra.