Va sött=)

guu, va fina bilder, hela tiden nu ju :P
sofieManne, visst var ni på illerträffen i Lilla Blecktornsparken förra året? :)
#8 Ja det var vi :)
#10 Ja, då var det eran Bianca Neo blev så förtjust i :D
#12 Hihi våran lilla killtjusare :)
#14 Så söt hon är lär hon väl inte ha svårt för att få killar? ;D
#15 Hon och hennes syster ska bara bråka med alla pojkar. Då träffa ni ju hennes lilla syster Betty Boop. Hon va en av valparna som va med på träffen. Fast då visste vi inte att hon skulle bli våran.

#24 nåw vad sött =)
#24 Japp nån av dom är det :)

#5 Tack :) Den är grymt grymt fin!!!!!!
#28 Varsegod :) Kommer du till HC?
riktigt fina bilder ;) å #2 va ju underbar…hehe bustrollet!
Väldigt fint tagna kort.. Och söta "fotomodeller" 

#17 Alltså jag är helt förälskad i Kola och Örjan *awh* Tror det kan bero på likheterna till mina skönheter :)
Vem ska du ta med till HC ? Jag håller på Kola och Örjan *smile*
#32 Hihi, Kola kommer absolut att följa med. Och Bianca,Betty och Tara. Sen är det Göris och Örjan våra gamlingar. Vi ska försöka ta med dom :)
Bra bilder, söta illrar :)
alltid fina bilder
Betty och Bianka måste väl vara systrar, det var annars tusan vad var lika varandra
#47 Dom är inte kullsystrar men har samma mamma och pappa. Bianca är 6 månader äldre :)

Gud vad fina bilder ni tar ! Blir ju lite avis :) Ni har ju så sööööta terrorister :)

naw vad sööta dom är =)
#59& 60 Tackar 

naw vad söta :D sista bilden var ju bara för gullig =)
#70 Ja dom blev riktigt bra :)
OBS OBS OBS!!!
Varnar för plastbollarna som jag fotat med. Illrarna har inte fått använda dom och när jag användt dom nu när jag fotat igår och idag fick jag rätt. En av dom gick mitt itu och dom små bollarna rulla iväg. Inte illersäkra. Skulle inte ens låta dom leka med dom under uppskikt. Nu satt jag precis brevid och varje gång bollen for ner plocka jag snabbt upp den så ingen skulle springa iväg med den. Så har ni såna tänk efter en gång till om ni verkligen ska låta er iller ha såna.

tack för varningen, ska inte köpa nån sån ;)
gud så söta! mer prinsess bilder tack! ;)
Hihi har du sett bilderna 36 37 38 39? Vilken fluffis Bianca är. Får väl se om Linslussarna vill fotas lite till ikväll :)
ooh ja…vackrare iller får man banne mig leta efter!
bra varning :)
#76 Åhh,mammas lilla flicka 

vad fin hon är, lilla prinsessan =D