Corinne

Va söt hon är=)
Ja hon är en riktig söt tös. Hon har charmat både mig och Manne. Men Betty gilla henne inte, hon och Bianca plocka fram kickersbeteendet och jaga henne som galningar. Att man ska ha såna små bitchar.

naw vad söt =) hur länge ska ni ha henne :) ??
Hon kommer att anlända hos sin nya matte och kompis på måndag kväll :)

vad bra :) då behövde ni inte ha henne så länge då =) å hon behöver inte jagas så länge ;) haha
#7 Hihi, vad hade gärna haft henne längre. Men det är fullt hus. Och vi vet att hon kommer att komma till ett toppen hem :)

vilka tjejer du har hehe
skönt att tösen kommer till ett bra hem=)

Sicken sötnos! Hoppas att hon blir glad över att få en iller-kompis sen. Som förhoppningsvis inte jagar henne över lägenheten.
#10 Ja det hoppas jag med. Hon har en sån charmig stil när hon hoppar runt. Jag kan ju säga att ni som vet hur Betty far runt och hoppar upp på det mesta lätt. Denna damen är ännu smidigare. Och vilka skutt hon tar. Hihi.

Åh, min lilla tös. Jag kan knappt vänta till på måndag då jag få hem henne! Det knasiga är att Corinne och min Tiffany är så sjukt lika. Delvis till utseendet men mest till sättet. Sofie har berättat lite för mig hur Corinne är och det är som om hon hade beskrivit Tiffany!
I övrigt måste jag bara säga att jag är så otroligt tacksam för att Sofie och Manne hjälper mig med transporten. Vilka snälla och omtänksamma människor det finns!

hihi va kul.. jag ska hämnta mina första bäbisar på söndag ..ihi jag är så jävla glad ..
#12 Vad kul att du tycker hon är fin :) Får hoppas flickorna tycker om varandra direkt.
Vi hjälper gärna till. En till liten omplacering som hamnar i ett toppen hem är värt mycke i dag :)