Tengil
Tengil omplaceras omgående! Vill inte ha några pengar själv för honom men vill att den som tar honom sätter in 500kr på valfri omplaceringsfond. Han ska helst hamna i ett hem med andra illrar. Du ska helst vara tjej, kan även fungera med en man som är lam från midjan och nedåt. Koppel, transportbur, en påse Vitalin illerfoder och en halvfull flaska Alcogel medföljer.
jasså har han gjort det för sjuttioelfte gången nu kalle? ;)
STÅLKALSONGER NU!
njaaa 4:e är det nog iaf, det här låg bara kring 6 på Richterskalan.

Omplacerar du honom på riktigt? Suspensoar kanske?

Fråga Tengil om han vill ha ketchup och senap till korven 
Skulle "korven" vilja ha senap o ketchup!!? :O (ajajaj)

Mohahahhahahahaha
Ketchup fanns där men ingen senap!
#3: Nej jag skickar honom på uppfostringsanstalt i norra sibirien istället.

Skicka honom till Robin, han borde väl ha lärt sig ett och annat på sin "semester", ha, ha.
#8 ??? Semester?? Nu hänger jag inte med :P

Så fel det blev.
Det var ju Falo själv som hade "semester" med hela iller-flocken. Jag börjar bli senil….
det er ok ;) tsssss…
#10: haha det är lätt att hålla reda på vem som är vem. Vi är ganska lika om man bortser ifrån att jag är vegan
#12 ja eller hur var det? hahaha! Såg att du hade börjat laga "riktig mat" häromdan… Innebär det vegansushi o kikärtsbiffar eller? ;)
#13: kyckling med bulgur.
Förövrigt är jag expert på att göra vegansushi och räksushi.

vegan???

Nån vegan calle är… hade fyllt kylen med massa smaskens och han åt findus färdigrätter istället…

Calle, vill du köpa min loftsäng? Ska ju flytta nu. Du verkar ju vara i behov av en… Cliff har fö inte klättrat upp en enda gång :)

men lilla pojk .. du får inte leka med den du ska ha en leksak å leka med inte din *hmhm* då blir de som de blir .. hahahaha

p,s jag älskar suchi och jag lagar även suchi ..