illerkompisar kring Örebro?
skulle vara kul med en träff:)
aa :)
Jag bor i Lindesberg, men har planer på och flytta till örebro. (men jag får se)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
kan du bada på det roliga badhuste madde ;)
#3: menar du i örebro eller i linde?
örebro ;)
Gustavsvik då är jag med. =))
Har bara varit där en gång för otroligt många år sen. Jag är som sagt Badkruka. hahaha
Haha, det var inte bra ju :P
Brukar vara i Örebro ofta, tänkt skaffa iller snart.
trevligt med iller :D

Jag bor också i Lindesberg =)

Jag bor två mil utanför Örebro!
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
Jag har också badat i badhuset där tror ja, visst äre där dom har/hade så dom kunde göra jättevåg inomhus?
MVH Sofia
Medarbetare Akvariefisk.ifokus
Ja, det tror jag. Sedan har dom en pol som dom har ett akvarium med stora fiskar som man kan dyka unde roch kolla på :) as coolt. Sedan kan man bada i en bassäng som går under väggen så att man kan bada ute i samma pool ;)
Vi ska ordna en träff i Karlstad i slutet av sommaren (och hoppas på att inga illrar blir sjuka). Så då kan du komma hit om du vill! :)
jag skulle kanske kunnde komma till karlstad. För att mina kusiner bor där, bara det att dom är allerkiker kom jag på nu mitt i menigen förresten :(

ja karlstad är ju inte allt för långt! allt för den lille:) (och för matte)
Det kommer nog bli i slutet av augusti skulle jag tro :)
#16: om det är så att du ska till karlstad kanske vi kan åka ihop. För det blir ju billigare och åka tillsammans. =)

#17 ja absolut onödigt och åka flera halvfulla bilar, kanske kan få med oss någon mer?
#19: ja exakt. =))) Jag är hemma i slutet av augusti. Så de vore skoj och åka till Karlstad ochs å blir det ju billigare för oss alla.

klart det kan bli kul det måste fixsas snart ju
kan någon ta tag i det?
Jag fixar en träff i slutet av augusti. Datum kommer på måndag! :)
#19 #20 Om ni vill ha in fler i bilen kanske ni kan ta med er mig? Jag är så klart med och betalar..
#23: klart det finns plats i bilen, =) du vet ju vart jag bor nu. =0)
#23 Ja, jag kommer ihåg huset och första biten upp för backen, men sedan hängde jag inte ,med i svängarna :S haha!
Kul att ni kanske kan komma! :)

Är det någon ledig plats i bilen??;) som jag skulle kunna få sitta på?
#27: Om jag räknat rätt så är vi väl 3 st nu. jag, jessica och gasolin. antar att det får plats 5 personer i en bil. sen är ju frågan hur många som ska ha med illrar?

Jag skulle jätte gärna ha med mina illrar men det är inget måste=)
Hmm själv har jag 5 illrar och jag tror inte mina kommer hänga med. Blir lite jobb i så fall. Fast jag har visserligen 2 valphagar som jag kan ta med. Men min bur tar upp stor plats i en bil.
Vi bor i också iÖrebro, kul med mer iller fok här i trakten
Om det behövs mer platser så kan de åka i vår bil om vi ska dit, förutsatt att nån kör då jag ej har körkort. Har en van som rymmer 7 pers. Så kan folk ha med sina illrar om de vill.
Nu har jag fått planer på och flytta till örebor, men det är inte förän den 1 september. Så det ser jag fram emot. Komma 4,5 mil närmare mitt jobb. =)

jo klart vi kan fixa ihop oss, annars tar vi fler bilar:) jag har en liten i alla fall:P
Skulle det inte vara skoj att ha illerträff i tex Örebro el. linde oxå någon gång? Då kanske andra oxå har möjlighet att komma
Gasoline: Skulle kunna ha en här nån gång men det är ju inte så stort, du har ju sett hur det ser ut. Men lite folk o illrar ska man nog kunna klämma in.
#5 Ahh, fattade inte först =P Jo, det skulle ju vara skoj =) Men sen kan man ju ha den ute typ vid slottet eller något liknande, om man är orolig för att det kommer mer folk än vad det får plats
Menade #35

Har också tänkt på en träff ute i stan! tänkte också på att man skulle kunna träffas vid slottet är ju jättefint i parken bakom=)
Jag kommer bo i en 2:a på 60kvm så jag kan ha en illerträff i framtiden. =)
#38 Ja, och sen som reservplan kan man ju kanske gå hem till någon ifall det skulle regna? Kanske inte så kul att ha massa folk och illrar hemma hos en samtidigt.
SKa man träffas ute vid slotts parken kan man ju alltid gå hit om det regnar det är ju nära. Nån dag då folk har semester o så?
#41 Jo, det var så jag menade. så slipper både du och andra att trycka in massa folk och illrar i lägenheten i första taget, skulle ju kanske vara skönt?
Den 12:e augusti? Vill några komma på träff i Karlstad då? :)
Vill bara kolla om datumet passar de flesta, det vore kul om vi blev ett gäng!

Som det ser ut nu så passar det jättebra!
Jag menade 11:e augusti! Fel av mig..
Hoppas det också passar jättebra!
Jag tror jag är hemma den 11 augusti, kommer hem från frankrike den 8 sen ska jag landa en dag i viskafors. Men jag kan kolla lite mer längre fram hur det ser ut.

JAg tror den 11 passar med!
Vore kul!
Jag skriver en annons imorgon.
putt
Föresten, vad heter kliniken i Örebro som är illerkunniga, någon som vet, vill kolla upp vart det ligger. Hoppas det är ok att jag frågar här, vill inte starta en ny tråd för denna fråga.
djur analysen ute vid vivala bortom Euroshop tar vi våra illrar till de är rättså iller kunniga av de vi har ringt till var de de enda som tog emot oss
#51 Ahh, tack hanna, Om jag kunde läsa kartan rätt så vet jag nog hur man åker för att komma dit, det såg inte allt för krångligt ut. Tack =)

jag bor i Eskilstuna, hur långt det nu är vet jag inte :)

det är väl inte så farligt långt har jag för mej!

ne tar väll ca 1 timme o åka :) har många vänner där ^^