Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 165 ggr
Vattunalle
0

176 illermil

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

efter regn kommer solsken,,, i en månad drygt lyckades jag vara utan en iller trots att jag efter varje bortgång sagt aldrig mera en iller för det är så jobbigt att förlora dom.

men nu ska iaf "lillkillen" komma hem till mig, det blir 176 mil att rulla för att få hem han.blir en sjukt dryg resa men det kommer det vara värt =D 176 mil att komma på ett namn oxå *s* bra betänke tid det

en nystart igen och flera underbara år framöver tillsammans med

detta håriga lilla bustroll (se bif bild)

VeronicaKahlbäck
0

Grattis=)

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

NoraDede
0

ja grattis som jag sa i telen. du får vaccinera han nu då så att våra valpar kan få träffa varandra=) när åker du och hämtar honom då?

Sara
0

Man kan verkligen inte vara utan en illersnutt när man väl har blivit fräst.

Efter Trazans olycka för några veckor sedan, funderade jag skarpt på att bara ha kvar Funny och efter henne inte skaffa nån mer. Men men… Idag har jag både Funny, Bus och Norpan. Skrattande

Sara

NoraDede
0

#3 hehe ja man kan inte slita sig från dom små sötnosarna. jag lyckades klara mig utan i 2 år men då bodde jag ju hemma hos min mor som hade katter.

Vattunalle
0

åker om en timme drygt och jag ska samtidigt skaffa en kattunge som sällskap till han =D

NoraDede
0

#5 ja då får ju din dröm gå i uppfyllelse=)

Vattunalle
0

nu är båda hemma efter 183 mil totalt och 2 dars bilkörning totalt slut i kroppen men det verkar funka klockrent än så länge med dessa två djur =D avkänningsstadiet än bara *s*  tokiga norrlänningar tyckte skåningarna vi var som åkte så långt för en iller *s*

Norrskenets
0

Vill se bilder på både kattungen och illervalpen nu förstår du vell heheSkrattande

Vattunalle
0

oki kommer =D

Norrskenets
0

*weee*har du kommit på några namn på bässisarna än då?Skrattande

Vattunalle
0

japp Devil=iller och Lucifer=katt =D bilder ligger i mitt fotoalmub nu… illern är väldigt mammig med mig medans katten är lite små rädd och väligt kelbenägen vilket illern verkar vara lite svartis mot,,, sen piper dom båda så det rä ett jädrans springande här…kla bli intressant och se hur natten går…

Norrskenets
0

Va tuffa och samtigt fina namn=) hehe okej, dom blir nog vänner ska du se=) tur att dom är små, ska gå in och kolla nu=)

Norrskenets
0

Åhhh va fina dom är! får man fråga vart du hämtade upp dom små tussarna=)

Vattunalle
0

illern strax utanför helsingborg och katten kommer från ånge  =D riktiga globetrotters

Vattunalle
0

så ser Lucifer ut =D

Norrskenets
0

hehe okej, de va en bit asså hehe,sj åkte Nora_Dede och jag  ända ner till kristianstad och då fick vi åka med en som jag känner som skulle ner till Tyskland så vi slapp iaf bensinkostnaden=) men man va rejät trött när man kom hem

Vattunalle
0

jo det känns jue, hade jag inte haft en kompis med som hjälpte till att köra då hade det aldrig gått =D

Norrskenets
0

Det kan ja förstå, skönt att du slapp köra själv=)Har nyss varit ute med Saga och vovvarna, man får nästan småspringa efter henne för att hinna med hehe, tur man har flexikoppel=)

Sara
0

Vilka fina små killar! Ser redan ut att komma överrens. Skrattande

Sara

UlrikaD
0

Du är nog den första jag vet som köper illervalp och kattunge samtidigt.Skrattande Ser ju ut att gå alldeles utmärkt. De lär nog hitta på mycket bus tillsammans när de växer upp!!! Grattis till båda sötnosarna!

Sara
0

# 20 Samma här, fast jag tror det är en bra idé faktiskt.

Sara

NoraDede
0

ja grattis till dessa söta pälstussar=)

Vattunalle
0

illern bryr sig inte ett dugg än så länge om katten, medans katten är mer fundersam över vilken rörlig leksak som rör sig på golvet samtidigt som man ser vilken respekt katten har för illern då den kommer nära.

Lucifer (katten) söker betydligt mer uppmärksamhet medans Devil (illern) mest spatserar på egen hand och biter husse i fingrarna då han är på lekhumöret *S* AJJJJ  sen älskar han skor ett par av mina skor dom får jag knappt ha på mig…Devil har bestämt sig för att det är hans…..hus =D man ser Devil ögonen i blicken tom :)

Norrskenets
0

hehe, men de e ju klart..måste va mysigt att ligga i skorna hehe Hur gick natten då?

Vad är Lucifer för ras? är det nån skogskatt blandning eller?=)

skrollan
0

åhh, vad mysigt, och vilka fina bilder!

Vattunalle
0

Ja Lucifer är en brandras med inslag av norskskogskatt tydligen… =D natten gick bra alla har sovit hela natten utan problem,,

NoraDede
0

#26 ja bebis djur brukar ju bli trötta när dom kommer till det nya hemmet passa dig du tills dom känner sig hemma och börjar busa med varandra hela nätterna hihi=)

Norrskenets
0

Ja tyckte vell att jag såg lite norskskogskatt i honom hehe=)

va skönt, men som Nora_Dede säger så kommer dom att hitta på en massa bus när dom blivit mer hemma stadda hehe

Vattunalle
0

husse laddar med långa kvällspromenader *s* så all energi vid läggdags är förbytt=D

Norrskenets
0

hehe va skönt för dom=) Saga älskar att va ute och gå och särskillt i skogen, tur man har en stor skog vid lägenhets husetSkrattande Ska du åka till illerträffen i hudiksvall på söndag?

Vattunalle
0

nej Devil är inte vaccinerad ännu så han får vänta på nästa träff =D

Norrskenets
0

Jaha okej=)