Annons:
Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 1129 ggr
Wiilmak
1/21/20, 10:41 AM

Söker omplacering!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Jag har inte helt 100 bestämt mig ännu men lägger ut en sökes annons ifall det dyker upp en omplacering. Söker en illerkompis till min iller Tammi som nu återigen blivit själv pga sjukdom hos före detta bror och kompis 😩 Ålder spelar ingen större roll min Tammi fyller 2 nu i sommar men är blind så hon är inte så lekfull av sig. Gillar mest att bara va, vandra runt i sin takt men älskar att sova ihop med en vän❤ Det är inte så att jag inte klarar av att ta hand om en till iller eller inte har plats. Utan det är snarare lite sorgearbete psykiskt ifrån min sida som ska bearbetas innan en ny kompis. Hör av er om ni har eller vet någon som har en liten iller som söker ett nytt hem❤ Kärlek i mängder utlovas ! (Bifogar med en bild på min lilla prinsessa) Mvh Wilma och Tammi med familj.

Annons:
Kevin.abc
4/7/20, 2:05 PM
#1

Hej jag är intresserad jag är inte dräkt så activ och kan ta bra hand om djur jag älskar att ta han om djur gosa och mysa med djur Med vänlig hälsning, kevin

NamesJamesKeun
5/10/20, 2:51 PM
#2

Hej jag kan nog ta han om din iller har nu själv en iller nu så hör av dig om du vill prata

Wiilmak
5/15/20, 8:12 PM
#3

Hej! För att förtydliga MIN iller ska INTE omplaceras. Utan jag SÖKER en iller isf som flyttar hit. Tammi stannar med mig jag är hennes familj om det inte var förstått i texten ❤

Prince Ferret
5/26/20, 9:42 PM
#4

Nååw, Tammi bara lever livet i sin takt, fast hon är blind! Såå gulligt! Jag vill ju bara äta upp henne!😍☺❤❤❤

Upp till toppen
Annons: