Annons:
Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 1354 ggr
Illern Amadeus
10/23/19, 8:57 PM

Säljer/Omplacerar min pastellfärgade unga hane!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Hej! Jag köpte en pastellfärgad hane som heter Amadeus för drygt 2 månader sedan. Han är superrar och kelig/busig. Allt man kan önska sig i ett husdjur egentligen! (Han finns i Malmö!) Han är försäkrad för 2563kr/år(går att betala per månad också) men den kan jag avsluta eller föra över till er vid köp.

Det första jag gjorde var att köpa en bur för nästan 2200kr(alltid öppen) mest bara så att han haft ett specifikt ställe att äta och ibland sova på. Därefter köpte jag Oriljen torrfoder, kycklinghalsar, MUSH köttbullar av alla varianter, multivitamin, hårbollsupplösare och tandkräm, leksaker. You name it!

Nu till saken då, jag träffade en tjej för ett par månader sedan och vi har tänkt flytta ihop, men det är först nu efter att hon spenderat en hel vecka hos mig som det blivit tydligt att hon är allergisk mot lilla Amadeus 😕

Det gör ont att behöva omplacera honom men det är ett måste.

Jag vill att han ska få ett BRA hem och därför ber jag enbart om 1500:-för hela buren (Ferplast Furet tower
B 80 x D 75 x H 161 cm)

Samt flera sandlådor, matskålar, leksaker, clicker och en del torrfoder och självfallet Mr.Amadeus.

Han är så himla rolig, det är som att han känner av när man är trött och inte orkar leka och då blir han helt lugn och söker enbart efter att bli klappad. Samma sak om man är redo för att leka då kör han i 190 tills han tröttar ut sig själv, han är vaccinerad mot valpsjuka (vaccinationsintyg finns!) FÖDD:2019-05/07

Jag har 1000 bilder och video på honom så bara ring/sms:a mig på 0793136861 eller skicka ett mail till domboom@live.com om du har några frågor! 🙂

PS. Han är helt frisk och äter jättebra!

Annons:
Illern Amadeus
10/24/19, 9:16 AM
#1

Om du inte vill ha buren så får du adoptera honom kostnadsfritt, bara han får komma till ett bra hem. Han är ej kastrerad och har inte blivit könsmogen ännu. Ändrar även priset till 1000kr istället för 1500kr om du vill ha bur och alla tillbehör också!

illernettan
10/24/19, 1:56 PM
#2

En undran, har du kollat med uppfödaren om denne kanske kan ta tillbaka honom? Vet att många uppfödare gärna vill hjälpa till vid omplaceringar om inte annat för att veta vart deras valp tagit vägen.

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

SannaNolte
10/27/19, 7:55 PM
#3

Vilken uppfödare kommer han ifrån? :)

Medis på Socialt stöd iFokus . ☀️

LukasDickborn
10/31/19, 4:27 AM
#4

Hej jag är intresserad att adoptera Amadeus och ev köpa buren om du fof har kvar honom :)

MsCecilia
11/21/19, 5:37 PM
#5

Hej, Har du illern kvar för omplacering?

Illern Amadeus
12/22/19, 6:12 PM
#6

Han har redan blivit omplacerad och har det jättebra. :) Annonsen får gärna plockas bort!

Annons:
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: