Annons:
Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 829 ggr
[adastran]
8/19/19, 1:59 AM

MidWest Critter Nation sökes

Hej! Jag vänder mig slutligen hitåt då det knappt finns någon återförsäljare i USA som skickar till Sverige. Jag söker en MidWest Critter Nation-bur, helst i Skåne—om ingen finnes i Skåne får det bli resterande län. Betalar givetvis utöver buren för att få den fraktad hit.

Annons:
Norrskenets
8/21/19, 7:06 AM
#1

Vad ska du ha en bur till?

[adastran]
8/23/19, 1:08 AM
#2

#1 Två degus. Hur så?

illernettan
8/29/19, 11:44 AM
#3

#3 Eftersom du är inne på en illersida, så blev nog Norrskenets lite orolig över att du skulle ha iller i buren 🙂 Minsta tillåtna yta att ha iller i bur är på fem kvadratmeter vilket inte alla är medvetna om. Därför rekommenderas inga burar til illrar.

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

[adastran]
8/30/19, 1:07 PM
#4

#3 Som jag skrev—jag ska ha buren till mina två degus. Vet mycket väl om hur det ser ut gällande illrar men tack ändå.

[adastran]
8/30/19, 1:20 PM
#5

#3 PS. Jag lade ut samma annons i samtliga gnagarsajter då buren är populär inom gnagarsamhället, så du behöver inte oroa dig. ;^)

illernettan
8/31/19, 1:18 PM
#6

🌺🌺🌺

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

Annons:
Norrskenets
9/4/19, 8:36 AM
#7

Du skulle ha skrivit det i annonsen att buren ska användas av degusar så det inte blir missförstånd. Detta är dessvärre ingen gnagarsajt eftersom illrar är mård djur, rovdjur 🙂

[adastran]
9/4/19, 11:00 PM
#8

#7 Poängen med min annons var inte att sitta och dividera om att illrar inte är gnagare. Jag har redan sagt vad jag ska ha buren till, mer än så behövs inte.

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: