Annons:
Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 868 ggr
Emouse
3/5/19, 5:19 PM

Sökes: Iller Västmanland

Var nyligen illervakt till en liten rackartygare till iller och blev så förälskad i iller!

Jag har innan bara varit i kontakt med illrar korta stunder vilket gjort att jag inte fått någon inblick i hur det verkligen är att ha en iller hemma. Jag är ingen som bara köper ett djur för att de är söta så jag har aldrig vågat mig på detta med iller själv eftersom det kändes så långt borta att få chansen att prova på innan!

Jag är nu intresserad av att kanske få tag på en rackare själv i och med att jag kommer ta studenten om tre månader och sedan söka utbildning på distans och är och kommer vara väldigt mycket hemma. Hund och katt (samt möss i andra sidan av lägenheten) finns i hemmet.  En Furet XL (som kryp in) och mitt sovrum på 16 m2  kommer att vara illerns huvudsakliga "bostad".

Är det någon i Västmanland som har en trevlig,  hanterbar (gärna kastrerad) iller att omplacera? Eventuellt på hel/halv foder om det önskas.

Hör gärna av er i PM eller på facebook så kan vi prata vidare. Jag heter Emma Gref och finns i Ramnäs en bit utanför Västerås.

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Annons:
animal-lover
3/5/19, 8:06 PM
#1

Jag som har Raggarillern finns i Västerås och jag hör av mig på pm via fb så kan vi prata, letar alltid efter bra foderägare som bor nära :D

Emouse
3/5/19, 8:24 PM
#2

#1 Gör gärna det!

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Upp till toppen
Annons: