Annons:
Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 1289 ggr
Mangec
2019-01-26 18:17

Söker iller!

Hej! Vi har bestämt oss för Att skaffa iller! Finns de någon som vet med sig att någon har valpar till salu? Mvh Magnus

Annons:
Grodan
2019-01-26 18:33
#1

Det är för tidigt för årets illerkullar ännu. Men det kan ev finnas omplaceringar från vår-sommar 2018 kullar…


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Mangec
2019-01-27 13:15
#2

Så om någon har en iller som söker nytt kärleksfullt hem får ni gärna skriva!

Grodan
2019-01-27 18:44
#3

Mangec, berätta lite om din erfarenhet av djur/iller, vart du bor osv. Gör lite reklam för dig och det hem du erbjuder. 😃


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Mangec
2019-01-27 23:31
#4

Alltså jag kan ju säga att vi egentligen har noll erfarenhet av just iller, däremot stor erfarenhet av djur rent allmänt och är stor djurvän. Vi är en liten familj på 28 respektive 33 år plus världens snällaste hund i hemmet, och vad jag läst på (vilket jag gjort väldigt mycket inför det här) så ska det funka bra ihop! Jag har länge tänkt på att skaffa mig något mer speciellt djur, någon ovanlig reptil, fågel, eller som sagt iller. Med noga eftertanke har vi gjort valet att iller skulle vara ett roligt tillskott till livet! Är det någon som kan komma med några förslag hade de varit jätte roligt! Mvh Magnus Mangec@hotmail.se

illernettan
2019-01-28 12:56
#5

Mitt stående tips är att åka hem till någon med illrar för ett besök. Där och då kan man se om iller är just det djuret man letar efter. Det är många som får en chock när dom har varit hos mig och backar. Det är en sak att läsa eller att se en film till att besöka någon med iller och erfarenheter.

Här har jag illrar från ett år och uppåt och vill man komma så är man varmt välkommen. Vi finns mellan Skövde och Töreboda.

Valpar föds på våren så än är det tid kvar innan säsongen sätter igång.

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

zickan
2019-01-29 07:25
#6

Jag har skickat PM

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Annons:
Saga06
2019-02-05 17:50
#7

Jag har en hona som är 8 månader den 10/2

animal-lover
2019-02-06 12:19
#8

Jag som har Raggarillerns planerar 2 kullar i vår ☺️

JossanH
2019-02-11 07:56
#9

Tänk på att det inte alls är givet att hunden och illern funkar ihop. Det finns nog lika många berättelser om där det har varit en lyckad kombination som att det inte har funkat alls. Ni måste ha en plan för hur ni löser det om det inte funkar alls. Håller med om att hälsa på någon med iller är det bästa första steget 😊

Sajtvärd på Iller.ifokus

Upp till toppen
Annons: