Annons:
Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 769 ggr
JossanH
2018-11-05 12:44

Vildingarnas Elodea söker hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Har en liten hona kvar från årets kull (blir 6 månader 11 november) som slker ett alldeles eget hem! Hon är hybrid med en del vildiller i blodet vilket gör att hon kan vara lite misstänksam och använder tänderna en del när hon vill något. Elodea har stor personlighet! Hon är alltid först fram och vill upp! Hon är uppfödd inomhus till 7 veckors ålder då flyttade hon ut med sina syskon och mamma och bor nu i en stor utegård. Hon blir hanterad dagligen. Elodea tål ingen typ av bestraffning men svarar bra på positiv förstärkning! Hon äter enbart barf och Färskfoder och är därför inte van vid torrfoder men det kan gå att introducera det vart efter. Elodea kostar 2500:- och säljs till sällskap, inte avel. Hon säljs på kontrakt, är id-chippad och man får med stamtavla och sjukdomshistorik. Hon är testad för ADV med CIEP och ELISA men var negativ på båda testen. Alla illrar var negativa på Corona Virus innan parning. Är du intresserad så hör av dig!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Annons:
JossanH
2018-11-05 12:45
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#1

Nya bilder på Elodea

Sajtvärd på Iller.ifokus

JessieH
2018-11-12 15:25
#2

Hej! Har Elodea hittat hem eller söker du fortfarande ett till henne? Jag har igen erfarenhet av iller med vildiller i blodet så pratar gärna med dig så kan vi lista ut om  jag kan bli rätt ägare för henne. Jag kan nås på email Jessica_93-@hotmail.com eller Tel: 0730713660

Upp till toppen
Annons: