Annons:
Etikettuppfödare
Läst 930 ggr
DEBBY
2018-10-22 22:03

Söker iller uppfödare.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej. Letar efter uppfödare men lång erfarenhet och som har avlat endast på fiska linjer. Skriv namn hemsida mm. Vi har haft iller innan1 en underbar iller som vi fick avliva pg av canser😢

Annons:
Grodan
2018-10-23 18:01
#1

Hej Debby och välkommen tillbaka. Varför inte presentera dig här: LÄNK

Vi är ett nytt gäng som driver sajten nu och eftersom det är så få aktiva här, vill vi gärna lära känna varandra och få lite famijär stämning. 😃❤️


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

JossanH
2018-10-23 19:37
#2

Hej! Skulle också bli glad för en presentation!! 😊 Jag driver Vildingarnas Illrar och finns under samma namn på Facebook och instagram. Jag har ganska lång erfarenhet av iller (haft illrar sedan 2003) men har precis startat uppfödning. Jag försöker, som de flest andra, att bidra med friskare illrar som lever längre. Mina illrar bor utomhus och är uppfödda på barf. För att få in lite nytt blod och förhoppningsvis få mer långlivade illrar så är det en del vildiller i mina valpar vilket gör dom lite speciella till sättet. De är ofta smartare, mer energiska, mer muskulösa men kan också vara mer reserverade och lite svårare att hantera då allt behöver vara på illerns villkor, eller snarare i samråd mellan ägare och iller. Har för tillfället en hona och eventuellt en hane (han kommer troligen stanna då han är väldigt vilttypad i beteendet) som fortfarande letar efter ett eget hem. De blev 5 månader gamla den 11 oktober. Alla är mörkt viltfärgade. De kräver sin ägare så att säga. Är du intresserad så skicka ett meddelande.

Sajtvärd på Iller.ifokus

Upp till toppen
Annons: