Annons:
Etikettallmänt-om-iller
Läst 690 ggr
JossanH
2018-10-03 13:58

Hej! Jag är nya sajtvärden!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej på er och varmt välkomna till Iller iFokus! Sidan har stått still under lång tid men nu tar vi nya tag tänkte jag och försöker återuppta aktiviteten här inne! Tanken med iFokus är att det ska vara en sida där alla känner sig välkomna. Alla uppfödare som vill annonsera ut sina valpar här ska följa svensk lag gällande yta och skötsel av sina illrar. Därför är inte valpar uppfödda i liten bur på farm tillåtet att annonsera om. Alla omplaceringar, oavsett bakgrund, är förstås välkomna att läggas ut här. Här inne håller vi god ton och vi önskar att man ställer frågor om det är något som inte är solklart. Det blir så lätt spekulationer och missförstånd annars :) Vi önskar att medlemmarna gärna lägger ut en presentation om sig själva och sina illrar och att de som annonserar och söker iller gärna får presentera sig och sin iller när de hittat vad de sökt. Det är alltid kul att få lära känna nya medlemmar och deras pälskorvar! Någon som skulle vilja hjälpa oss med artiklar och hålla sidan levande? Skicka ett meddelande så kan vi prata vidare där! Vem är jag då? Jag heter Josefin och bor utanför Mjölby i Östergötland med man och 3 barn och ett gäng djur. Har varit med i illersvängen sedan 2003 och driver uppfödningen Vildingarnas Illrar. Just nu har jag bara illrar som bor utomhus i stora utegårdar med tillgång till bås i ladugården. För tillfället har jag 13 illrar (vad hände…!? :P). Bilden är från när jag var på Realgymnasiet i Linköping och föreläste om illrar. Välkommen hit!!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Annons:
Grodan
2018-10-03 14:41
#1

Superkul! Välkommen som Sajtvärd.❤️


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

illernettan
2018-10-03 17:21
#2

Det här kan ju bara bli så bra ❤️ Så glad att du tog beslutet att ta över. Nu hoppas jag att sidan kan komma igång igen. Jag ska hjälpa till så gott jag kan 😃

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

zickan
2018-10-03 23:10
#3

Håller helt med. Superkul med ny Sajtvärd.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

ajanki
2018-10-04 07:19
Norrskenets
2018-10-04 09:39
#5

Välkommen som Sajtvärd, helt rätt person för detta 😊👍

Upp till toppen
Annons: