Annons:
Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 1487 ggr
Ameliemunther
9/16/18, 9:16 AM

2 illrar till omplacering

Hej pga ändra förhållande så måste jag tyvärr minska min iller grupp! Kommer omplacera 2 illrar en hona och en hane! Dom säljes till sällskap. Dom har mestsdels bott ute så vill gärna se att dom kommer ha mycket möjlighet till att vara ute! dom har gått tillsammans länge och funkar väldigt bra ihop! så säljes helst tillsammans eller till någon som redan har en illerkompis! Vill att dom kommer till någon som vet vad de innebär att ha iller! Är noga med var dom hamnar! Info om dom! Hanen är en stor silvertomte hane, född 13/5-2015, han är från en uppfödare från göteborg. Inte cippad, vaccinerad eller kastrerad! Ingen stamtavla (har bara vem hans mor och far) Han är en leksen kille som gärna håller full rulle, men ligger lika gärna och myset ett tag! Honan är en liten viltfärgad tjej från en uppfödare runt uppsala! Hon ska vara vaccinerad, chippad å ha stamtavla (men alla papper är hos uppfödaren så vet inte exakt så mycket om henne), hon är inte kastrerad för tillfället! hon är ca 2-3 år. Också en väldigt leksen dam ibland, men hon ligger helst i knäet och sover! Uppfödarna har blivit kontaktade och erbjudna att köpa tillbaka dom! 2500 kr för båda! som sagt ser gärna att dom kommer till samma ställe eller till ett hem där illerkompis och illervana finns! Dom finns i skåne! Men transporthjälp går att lösa inom några mil. Vid frågor hör av dig till 0733277448.

Annons:
Ameliemunther
9/16/18, 9:48 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

bild

Ghostling
11/15/19, 7:35 PM
#2

Går de ha okastrerad hane med kastrerad hona?

Visa12
11/27/19, 7:34 PM
#3

Hej! Finns illrarna kvar för omplacering? Jag har tyvärr förlorat min älskade illerhona och söker nu akut efter nya kompisar till min illerhane.

Ameliemunther
11/28/19, 9:23 AM
#4

Detta är inte aktuellt länge.

Upp till toppen
Annons: