Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

01 - Allmänt Artiklar Avel Berättelser Bilder Blocket Annonser m.m. Butiker och länkar Delad glädje är dubbel glädje Filmklipp Foder och godis Färg / Päls / Teckning Försäkringsfrågor / Föreningsfrågor Gratulationer och Glädjebetygelse Iller Beteenden/ Relationer Illern i Media/ Litteratur Kunskaps trådar Leksaker/ Sovställen/ Burar/ Rum Medlemmars Illrar/ Hemsidor/ Bloggar Namnförslag OL. Olika Lekar OT. Off-Topic Omplaceringar/ Säljes/ Köpes Resa Sajten & iFokus Saker att tänka på. Semesterhem/ Efterlysningar/ Samåkning Sjukdomar/ Hälsa/ Operationer Snacksaligt om iller Tips/ Accessoarer/ Aktiviteter Träffar Träffar ( som varit ) Tävlingar Uppfostran Uppfödare Utställningar Älskad och saknad, men aldrig glömda!
Omplaceringar/ Säljes/ Köpes

Omplacering

2018-04-13 19:25 #0 av: Carro72

Jag har en jättefin och trevlig illerhane som behöver ett nytt hem. Han är 9 månader och är kastrerad.

Anmäl
2018-04-13 19:48 #1 av: Grodan

Hejsan! Många frågor har jag, här är några.

• Vart i Sverige finns du? 
  • Varifrån är illern? (farm eller uppf? dvs finns stamtavla osv?)
  • Är han kiruriskt eller kemiskt kastrerad? 
  • Vad är han för variant?

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2018-04-14 16:21 #2 av: Grodan
  • rumsrenhet?
  • bitsäkerhet?
  • kan gå i sele?
  • van vid hundar?
  • äter?

Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~  arinella´s råttuppfödning

Anmäl
2018-04-14 20:03 #3 av: Carro72

Nu ska vi se... Han är duktig på att gå på lådan men det händer att det misslyckad. Vi har aldrig haft problem med bitande då han kom från uppfödare som hanterade valparna mycket. Han är ute på promenad dagligen i sele. Wiggo, ja så heter han, har inte så stor erfarenhet av hundar... Han har haft ett illerfoder men jag bytte för lite sedan till ett kattfoder (som funkat bra på tidigare iller) då han tappade i vikt och åt dåligt efter kastreringen.

Anmäl
2018-04-16 13:00 #4 av: Missfire

Vart i Sverige finns han? 😊

Anmäl
2018-04-17 21:09 #5 av: Carro72

Han finns mitt i Blekinge☺

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.