Annons:
Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 881 ggr
Grodan
2018-03-04 16:20

Till alla som söker iller

De vanligaste trådarna här är "iller sökes", "iller köpes". 

Folk blir medlemmar för att ställa dessa frågor. 

Tyvärr är tendensen att många av dessa inlägg förblir obesvarade, då jag antar att många tröttnat på dessa inlägg men orsaken kan också vara att communityt är lite drenerat på aktiva medlemmar. 

Så vad vi behöver är lite mera intressanta inlägg. Och en känsla av att personen som skrivit inlägget kommer att logga in igen och inte bara hänga utanför… Varför ska man lägga ner energi på att svara samma sak om och om igen när folk aldrig loggar in igen?

Några tips/önskemål

- skaffa dig en Avatar och fixa till din profil lite, det är alltid trevligt att veta att du tänker logga in igen, vart i sverige du bor och om du är vuxen, myndig osv (det underlättar för en uppf att veta din ungefärliga ålder och om du bor i närheten)

- berätta lite om varför du är nyfiken på iller och vad du har för förutsättningar att ta hand om en eller ett par

- om du haft iller förut kan du väl kanske lägga upp en bild på den och berätta om din och dess liv ihop, vilket absolut gagnar för att en uppfödare vet att du erbjuder ett bra hem

- berätta gärna lite om vad för liv du erbjuder en iller ett par illrar

- berätta gärna om din vardag och ditt liv, så att en uppfödare kan få hum om hur länge du är borta om dagarna och hur din ekonomi ungefär ser ut (har du råd med iller - det är rätt dyrt)

.

Ber om ursäkt för detta övertramp. Jag är bara en vanlig medlem på iFokus och vill inte läxa upp någon. Jag vill bara själv se lite mera intressanta annonser och ha mer matnyttigt på sajten, samt hjälpa. För jag ser så många "jag söker iller" annonser som får precis NOLL svar, så kanske kan något av mina tips vara till godo. Om inte, bara att anmäla eller radera. ❤️


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Annons:
Grodan
2018-03-05 18:33
#1

(givetvis förblir flera "iller sökes" trådar även obesvarade för att det är lite halvtomt på illrar som säljes/omplaceras just nu… det finns helt enkelt inga som söker nya hem…)


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Upp till toppen
Annons: