Annons:
Etikettallmänt-om-iller
Läst 2788 ggr
Moast
11/25/17, 11:50 AM

Jättekonstig fråga!

Hej! Det är så att min pappa fått problem med råttor i sitt hus, de förstör elen och väggar. Han vill såklart bli av med råttorna på snabbast och enklaste vis, men inget verkar riktigt funka. Han har även försökt fått tag på illerurin då han hört att det är något som ska skrämma iväg råttorna. Jag kom då på den självklara idéen att fråga här om någon skulle kunna vara snäll och skicka oss lite illerkiss helt enkelt 😂. En väldigt konstig och udda fråga som sagt!

Annons:
illerälskaren
11/26/17, 4:17 PM
#1

hur vågar du be om illerurin? Vilken udda fråga😂

zickan
11/26/17, 7:06 PM
#2

Tyvärr kan det va mycket svårt att bara få urinet tyvärr. Flesta har toalådor med någon form av strö. 
Jag har gett bort och även tagit med iller avföring från kattsan lådan till jobbet. Det verkade fungera mycket bra för att bli av med mus problemet i garaget.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Moast
11/27/17, 8:20 PM
#3

Haha jag vet! Inte den vanligaste frågan på detta forum kanske.. 😂 #2 Det gör inget! Vi är lika intresserade ändå, även fast det följer med strö/sand. Lukten borde nog inte försvinna pågrund av det. Om du är villig att ställa upp med lite iller-kiss skulle vi bli väldigt glada!

SilverRosen
11/28/17, 11:14 AM
#4

Våra bekanta bad om illerbajs som kunde sättas ut lite över allt i huset och trädgården.
Det torkar och luftfritt såvida jag vet.

Grodan
12/4/17, 6:47 PM
#5

Tror inte det funkar. Mina råttor struntar blankt i illerlukt. Däremot katter är de livrädd för.


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Moast
12/7/17, 6:58 PM
#6

Vi prövar gärna ändå! Vi har en katt men det hjälper tyvärr inte :/ jättekonstigt..

Annons:
Upp till toppen
Annons: