Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (3) Senaste inläggen

01 - Allmänt Artiklar Avel Berättelser Bilder Blocket Annonser m.m. Butiker och länkar Delad glädje är dubbel glädje Filmklipp Foder och godis Färg / Päls / Teckning Försäkringsfrågor / Föreningsfrågor Gratulationer och Glädjebetygelse Iller Beteenden/ Relationer Illern i Media/ Litteratur Kunskaps trådar Leksaker/ Sovställen/ Burar/ Rum Medlemmars Illrar/ Hemsidor/ Bloggar Namnförslag OL. Olika Lekar OT. Off-Topic Omplaceringar/ Säljes/ Köpes Resa Sajten & iFokus Saker att tänka på. Semesterhem/ Efterlysningar/ Samåkning Sjukdomar/ Hälsa/ Operationer Snacksaligt om iller Tips/ Accessoarer/ Aktiviteter Träffar Träffar ( som varit ) Tävlingar Uppfostran Uppfödare Utställningar Älskad och saknad, men aldrig glömda!
Iller Beteenden/ Relationer

Ska skaffa iller i Sundsvall

2017-11-17 13:41 #0 av: JohannaJ88

Hejsan!
Till våren skall jag skaffa en iller pojke, men jag skulle gärna vilja träffa någon innan som har iller. Som kan ge tips och svar på många frågor. Vill ge min iller det bästa hemmet :) ska köpa av uppfödare i Ånge men hon är upptagen till efter nyår. Och jag är full av iver och frågor nu :)
Finns någon i Sundsvall som skulle vilja ställa upp på en utfrågning? :)

Mvh / Johanna

Anmäl
2017-11-20 18:30 #1 av: illernettan

Kolla med Norrskenets illeruppfödning ifall hon har mer tid Glad

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

Anmäl
2017-11-20 23:35 #2 av: Bogey

För att komplettera Nettan. Norrskenets illeruppfödning håller till i Timrå så det är bara ett "stenkast" från Sundsvall. Kan säker få komma på besök och träffa lite illrar om du frågar snällt Glad

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.